دردسر خرید هتل لوکس برای لیونل مسی

لیونل مسی، غیر از فوتبال در خرید ملک و املاک هم تبحر دارد اما این‌بار ممکن است خرید هتل لوکس در سوتوگراند برایش دردسر بزرگی ایجاد کند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از هفت صبح، گروه هتل‌های MIM، هتل‌های زنجیره‌ای متعلق به لئونل مسی، چند روز پیش این مکان لوکس را در سوتوگراند، خریداری کرد. این هتل معروف در سن روکه، ششمین هتلی است که مسی خریداری کرده و یک مقصد عالی برای تعطیلات است. مسی، کاپیتان سابق بارسا که به خاطر ذکاوت تجاری خود که باعث شده به تعدادی از املاک برجسته دست پیدا کند، شهرت دارد.

این خرید به خودی خود از این جهت که مسی چندین ملک را در طول سال ها خریداری کرده، خبر بزرگی نیست، اما به همین مناسبت، گروه هتل کل کارکنان شامل حدود ۴۰ نفر را اخراج کرده است. اتفاقی که هنوز هیچ دلیلی برای آن عنوان نشده است. بر اساس گزارشی که منتشر شده است، شهردار این هتل گفت: “این هتل مشتریان ثابتی دارد، با خانواده هایی که بیش از ۲۰ سال تابستان را در آنجا سپری می کنند و ما اجازه نمی دهیم اولین تصمیم اخراج متخصصان بزرگ باشد.  مردان و زنانی که از حمایت ما برخوردار بوده و باید به کار خود ادامه دهند. من پرسنلی ۲۵ تا ۳۰ ساله داشتم که متأسفانه اولین خبری که از صاحبان جدبد هتل به آنها رسیده اخراج آنهاست!”

گفتنی است گروه هتل‌داری لیونل مسی در تصمیمی معمول پس از خرید یک هتل و آنچه که ممکن است با قانون کار اتحادیه اروپا مغایرت داشته باشد، تمام کارکنان هتل لوکسی را که او در کادیز خریداری کرده، اخراج کرده است. حال باید دید که اعتراضات انجام‌شده تغییری را در این تصمیم به وجود خواهد آورد یا خیر.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.