کارگر ۱۹ ساله در چاه فاضلاب جان باخت

ریزش چاه فاضلاب شهری در یکی از خیابان‌های جنوب تهران، منجر به مرگ کارگر ۱۹ ساله شد.

به گزارش تازه‌نیوز، حدود ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه ۲۱ بهمن چند کارگر در حال حفر چند حلقه چاه فاضلاب در میدان بهاران خیابان سجاد جنوبی بودند که ناگهان زمین نشست کرد و بر سر کارگران آوار شد. سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام حادثه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند و در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده شد که در کنار خیابان چندین حلقه چاه کنارهم و با فاصله‌های مشخص حفر شده است.

به نقل از ایران، این حلقه‌های چاه با عمق شش متر در انتها به تونلی منتهی می‌شدند که محل انتقال فاضلاب‌ها بود اما زمانی که کارگران در حال کار بودند ناگهان حد فاصل بین دو چاه که حدوداً ٢٠ متر بود، به یکباره دچار ریزش شده بود البته تعدادی از کارگران توانسته بودند در لحظات اولیه خارج شوند اما به گفته افراد حاضر در محل یک نفر از کارگران در زیر حجم زیادی از خاک گرفتار شده بود.
ملکی ادامه داد: با توجه به اینکه موقعیت دقیق این فرد مشخص نبود و خاک هم سست بود آتش‌نشانان با حضور عوامل شهرداری و ستاد بحران، یک چاه دیگر حفر کردند تا به این فرد دسترسی پیدا کنند. عملیات نجات تا حدود ساعت ١٩ ادامه داشت و سرانجام کارگر ۱۹ ساله افغانستانی از زیر حجم زیاد خاک خارج و توسط عوامل اورژانس فوت وی تأیید شد. پس از اعلام این موضوع به بازپرس ویژه قتل وی از بازرس اداره کار خواست تا پس از بررسی علت حادثه نتیجه آن را اعلام کند و پرونده به دادسرای محل فرستاده شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.