مجیدی به سیم آخر زد: هر کس دلش با استقلال نیست، همین امروز برود

سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ذوب‌آهن آب پاکی را روی دست بازیکنانش ریخت و گفت هر کس دلش با این تیم نیست، می تواند برود.

به گزارش تازه نیوز، فرهاد مجیدی در نشست خبری بازی استقلال و ذوب آهن صحبت هایی انجام د اد که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

  • ما صدرنشین لیگ برتر هستیم ولی هنوز چیزی تمام نشده. اگر حواسمان را جمع نکنیم ذوب‌آهن می‌تواند برای ما دردسر درست کند به همین خاطر با شاگردانم صحبت کردم و از اهمیت این بازی گفتم. ما تا پایان فصل 14 فینال داریم که همه آنها حساس هستند. همه دیدارهای ما تا انتهای فصل حکم فینال را دارند.
  • عارف غلامی تمرینات خود را شروع کرده و طی روزهای آینده آرام‌آرام به استقلال اضافه می‌شود.
  • تا روزی که من سرمربی استقلال باشم، هر بازیکنی وارد دفترم شود و بگوید می‌خواهم جدا شوم، بدون درنگ با این درخواست او موافقت می‌کنم چون بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده‌اند. بازیکنی که دلش با استقلال نباشد، همان بهتر که برود. از باشگاه درخواست کردم هر بازیکنی که می‌خواهد جدا شود، شکل جدایی او به صورت قطعی باشد. هر فوتبالیستی باید از خدایش باشد که در استقلال بازی می‌کند. باید به حضور در این تیم افتخار کند. چطور می‌آید و برای بازی در استقلال شرط می‌گذارد؟ هر کس ناراحت است، از استقلال برود. این تیم آنقدر بزرگ است که با جدایی چند بازیکن مشکلی برایش پیش نمی‌آید. تا روزی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال باشد، اجازه نمی‌دهد بازیکنی برای استقلال شرط بگذارد.
  • زمینی که روز جمعه روی آن تمرین کردیم آنقدر بد بود که من تا پایان کار همش نگران بودم شاگردانم مصدوم نشوند.
  • تا این لحظه که کنفرانس مطبوعاتی را برگزار می‌کنند، عوامل باشگاه به من گفته‌اند بازیکنان جدید مجوز حضور در میدان را دارند. رسانه‌ها بیشتر در مورد جدایی بازیکنان از استقلال صحبت می‌کنند ولی هیچ‌کس به این مسئله توجه نمی‌کند که ما دو بازیکن با کیفیت جوان جذب کرده‌ایم. روزی که من در رابطه با علیرضا رضایی صحبت کردم، شما خبرنگاران حرفم را جدی نگرفتید ولی حالا می‌بینید که چه سنگربان ارزشمندی به فوتبال ایران معرفی شده است. مطمئن باشید که در نیم‌فصل دوم از بازیکنان جوان استقلال هم خیلی چیزها خواهید دید.
  • به خودم، کادر فنی و مدیران باشگاه بابت اینکه توانستیم با چنین سرعتی شخصیت تیمی را به استقلال باز گردانیم، تبریک می‌گویم. همین که اجازه نمی‌دهم بازیکن برای استقلال شرط بگذارد و 16 بازی است که در لیگ برتر نباخته‌ایم، یعنی شخصیت تیمی.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.