رقم قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس؛ از ۱۵ میلیارد میلیارد گذشت! +تصاویر

درحالی که تصور می‌شد ماجرای پرسپولیسی شدن رامین رضاییان با عدم توافق این بازیکن با الدحیل منتفی شده باشد ناگهان ورق برگشت.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، در واپسین ساعات نقل و انتقالات زمستانی رامین رضاییان توانست با باشگاه الدحیل به توافق رسیده و قراردادش با تیم قطری را فسخ کند تا مدیربرنامه‌هایش در تهران با پرسپولیسی‌ها تمام کند.

خبری که کورسوی امید را نزد هواداران پرسپولیس زنده کرد. اما شاید برای برخی از طرفداران پرسپولیس این پرسش به وجود آمده باشد که چرا رامین ۶ ماهه بست؟ یا اینکه تکلیف طلب او از باشگاه الدحیل چه شد و قرار است این بازیکن چه زمانی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند؟ آیا می‌تواند از هفته هجدهم برای تیم جدیدش به میدان برود یا نه؟ و چه شماره ای در پرسپولیس به رامین می‌رسد؟
جواب همه این سؤالات را می‌توانید در گزارش زیر بخوانید.

خداحافظی با ۱۵ میلیارد تومان پول به خاطر پرسپولیس!
یکی از اختلافات رامین رضاییان با باشگاه الدحیل برسر مبلغ قراردادش با این تیم قطری بود. سران این باشگاه او را در لیست مازاد قرارداده بودند و باید طبق قانون رضایت مالی بازیکن ایرانی را جلب می‌کردند اما این پروسه نسبتا طولانی شد. مدیران باشگاه الدحیل که می‌دانستند تیم پرسپولیس خواهان خرید بازیکن مازاد آنهاست به رامین رضاییان پیشنهاد دادند قید پول خودش را زده و به عنوان بازیکن آزاد به ایران برود! قطری‌ها برای آن که بیشتر رضاییان را تحت فشار بگذارند عنوان کردند حاضرند پولش را بدهند ولی باید در تمرینات تیم امید الدحیل شرکت کند و…! کار به جایی رسید که مدیربرنامه‌های رضاییان نیز خسته و فرسوده به تهران برگشت و خود رامین پیگیر ماجرا شد. شنبه شب پس از توافق با پرسپولیس مدیربرنامه‌های رامین رضاییان گفت : درود به شرف رامین رضاییان! منظور او این بود که رضاییان برای پیوستن به پرسپولیس و فسخ قرارداد با قطری‌ها قید حدود ۱۵ میلیارد تومان پول را زد تا قرمز پوش شود. او می‌توانست تا پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر در این کشور بماند، به هیچ تیمی‌نرود و ۱۵ میلیارد تومان به جیب بزند اما پس از دیدن پیام‌های هواداران پرسپولیس از ایران تصمیم جدیدی گرفت و قید این پول هنگفت را زد.

۶ میلیارد تومان برای نیم فصل!
شاید ۶ میلیارد تومان برای نیم فصل مبلغ زیادی به نظر برسد اما فراموش نباید کرد رامین رضاییان یک بازیکن آزاد است. او کارنامه موفقی در پرسپولیس دارد و بازیکن شناخته شده ای نیز محسوب می‌شود. چه بسا باشگاه‌های متمول صنعتی در داخل ایران حاضر بودند دو یا سه برابر این مبلغ را بپردازند کمااینکه پرداخته اند!

از طرفی رامین رضاییان قید ۱۵ میلیارد تومان الدحیل را زد و بنابراین مبلغ ۶ میلیارد تومان برای چنین بازیکنی زیاد به نظر نمی‌رسد.

چرا ۶ ماهه؟!
شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که چرا قرارداد رامین رضاییان به جای یک سال و نیم به مدت ۶ ماه منعقد شده است. این تصمیم طرفین بوده و ظاهرا در قرارداد این بازیکن ذکر شده است با رضایت سرمربی تیم پرسپولیس این قرارداد به مدت یک سال دیگر نیز تمدید خواهد شد.

دوشنبه سر تمرین پرسپولیس!
رامین رضاییان که با پرسپولیس به توافق رسیده است صبح امروز به تهران رسید. این بازیکن روز دوشنبه اولین تمرین خود همراه با پرسپولیس را انجام خواهد داد. این تمرین پس از بازی با نساجی و ریکاوری است اما قرار است خرید جدید در تمرین به سایرین معرفی شود.

خیال یحیی راحت شد، رامین آماده است
رامین رضاییان این روزها مرتب با یحیی گل محمدی درارتباط بوده است. یکی از سئوالات سرمربی پرسپولیس میزان آمادگی این بازیکن بوده است. رضاییان که به قول فوتبالی‌ها یکی از بازیکنان خوش تمرین پرسپولیس محسوب می‌شود از تمرینات اختصاصی در قطر غافل نبوده و ظاهرا آماده است.

خرید جدید جمعه بازی می‌کند؟
آی تی سی رامین رضاییان رسیده و او قادر خواهد بود روز جمعه هفته جاری با صلاحدید یحیی گل محمدی برای تیمش به میدان برود. جمعه ۲۹ بهمن ماه جاری و در دیدار برگشت و انتقامی، پرسپولیس باید ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک برود.

رضاییان درخواست پیراهن شماره ۲۷ کرد!
رامین رضاییان خاطرات بسیار خوبی از پوشیدن پیراهن شماره ۲۷ پرسپولیس دارد. برهمین اساس او بار دیگر خواستار پوشیدن این پیراهن شد که خالی است و کسی هم آن را نپوشیده است. البته رضاییان در قطر شماره‌های ۱۰ و ۲۳ را می‌پوشید و در تیم ملی نیز از پیراهن شماره ۲۳ استفاده می‌کرد اما در پرسپولیس با شماره ۲۷ خوش درخشید و حالا در بازگشت تصمیم گرفته است بار دیگر از همان شماره استفاده کند.

۱ نظر
  1. رضا

    بله 6 میلیارد برا نیم فصل که پولی نیست رامین به عشق پرسپولیس آمده و بازیکن پولکی نیست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.