ملکه رفتنی انگلستان در فکر عملیات پل لندن

یکی از پیشخدمت های سابق دربار انگلستان فاش کرد حال ملکه چندان مساعد نیست و وی خود را برای پایان زندگی و سپردن امور به جانشین آماده کرده است.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از تحریریه، خبرهای  Royal Family News  نشان می دهد که شنبه گذشته که ملکه الیزابت با برگزاری جشن پلاتینیوم در ساندرینگهام ورود به هشتمین دهه سلطنت خود را اعلام کرد، مشخص شد که وی خود را برای تحولات سلطنتی در آینده نزدیک آماده کرده است.

این رویداد به خاطر پایان هفت دهه سلطنت و به یاد هفتادمین سالمرگ پدرش برگزار شد.

اکنون «پل بورل» پیشخدمت سابق پرنسس دایانا نکاتی را در مورد پادشاه ۹۵ ساله‌ای بیان کرده است که شوهر ۷۳ ساله خود را در سال ۲۰۲۱ از دست داد. بورل می گوید که از دیدن اینکه ملکه در جمع عمومی اخیر چقدر ضعیف و نحیف شده، غمگین است.

شنبه گذشته ملکه بیانیه ویژه ای را هم صادر کرد که در آن او از آرزوی صمیمانه خود برای تبدیل شدن شاهزاده چارلز به پادشاه و کاملیا به ملکه سخن گفته بود.

بورل گفت که اعلامیه اخیر ملکه تلخ بود، و واضح است که او خود ار برای روز پایان سلطنتش آماده کرده؛ مشخص شده است پس از مرگش مسئولیت انگلیس با چه کسی خواهد بود.

وی می گوید خدمات سلطنتی اش به ملکه و پرنسس دایانا اختصاص داشت؛ پیش از این ۱۱ سال با ملکه و ۱۰ سال را با دایانا گذراند و کاملا شرایط جسمی الیزابت را درک می کند. در واقع او در حال آماده سازی یک مسیر برای انتقال سلطنت به نفر بعدی است.

او افزود: خیلی ناراحت بودم چون ملکه ضعیفی را در ساندرینگهام دیدم و به روزهایی فکر می‌کردم که با او بودم و او قوی و سالم بود. من متوجه شدم که داریم به پایان عمر و سلطنت او نزدیک می‌شویم.

طبق گزارش «اخبار خانواده سلطنتی» گفته می شود ملکه مدتی است یک برنامه انتقال برای روز اجتناب ناپذیر مرگ و جانشینی چارلز بر تخت سلطنت را تدارک دیده است. همانطور که  ۷۰ سال قبل، پس از مرگ پدرش انجام شد. این رویه به نام «عملیات پل لندن» شناخته می شود و در آن تمام جزئیات در مورد اینکه چه زمانی و در کجا زمانی، آن لحظه حتمی فرا می رسد، مشخص شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.