حمل سلاح جنگی توسط مغازه‌داری در بازار تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از حمل سلاح جنگی توسط فروشنده لوازم صوتی و تصویری در بازار تهران خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از حمل سلاح جنگی توسط فروشنده لوازم صوتی و تصویری در بازار تهران خبر داد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

به نقل از میزان، سرهنگ نادر مرادی گفت: اواسط هفته گذشته خبری مبنی بر حمل سلاح توسط فروشنده لوازم صوتی و تصویری در بازار تهران دریافت کردیم که رسیدگی به این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از هماهنگی‌های قضایی متهم درعملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران تصریح کرد: متهم مدعی شد که هنگام خرید لوازم صوتی از یکی از استان‌های غربی کشور با فروشنده سلاح آشنا و سلاح جنگی را از وی تهیه کرده است. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. علی

    منم هر وقت در خیابون گوشی موبایلم زنگ میخوره اون یکی دستم قمه و چاقو به صورت عیان میگیرم تا اونا که برای موبایل قاپی اومدن بیرون تا موبایل من رو که مشغول مکالمه ام رو بدزدن با دیدن چاقو ضامن دار بیخیال میشن .خیلی هم جواب داده چند باری دیدم تحت نظرم تا چاقو دیدن از قصدشون منصرف میشن و میرن … علتش اینکه وعد پلیس چرت هست *** پس باید خودت مراقب باشی …البته سعیم در اینکه خانم هها و کودکان در مسیر … با یه نگاه نتونن چاقو رو ببینن چرا که احساس بی امنیتی میکنن و این خوشایند نیست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.