دستگیری فردی که عکس‌های خصوصی زن‌برادرش را منتشر کرد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم با ایجاد یک صفحه جعلی، دست به این اقدام زده بود.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ داود معظمی‌گودرزی اظهار کرد: زنی جوانی به پلیس فتای پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و موجب برهم‌زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش شده‌اند. شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد مدتی از ازدواجم می‌گذرد و مشکلی هم با همسرم نداشتم، اما از زمانی که این تصاویر در فضای مجازی منتشر شده است، با همسرم به مشکل خورده‌ام و زندگی‌ام در حال از‌هم‌‌پاشیدن است.
سرهنگ معظمی‌گودرزی با بیان اینکه افسران سایبری پلیس فتای پایتخت اقدامات خود را آغاز کردند، خاطرنشان کرد: کارشناسان پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده، با بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.
به نقل از شرق، رئیس پلیس فتای پایتخت توضیح داد: کارشناسان پلیس با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی، ضمن به‌دست‌آوردن اطلاعات هویتی متهم، پس از تشریفات قضائی، مجرم را که برادر همسر شاکی بود، در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند. سرهنگ گودرزی ادامه داد‌: متهم پس از حضور در پلیس فتای تهران بزرگ از موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه‌رویی با شاکی و مشاهده مستندات انکارناپذیر پلیس، لب به اعتراف گشود و اظهار کرد با توجه به اختلافات خانوادگی که با او داشتم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد یک صفحه جعلی با نام و مشخصات او دست به این اقدام زدم.
بیشتر بخوانید:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.