برگ برنده سرمربی بارسلونا در لیگ اروپا چیست؟

موندو از برگ برنده ژاوی در لیگ اروپا نوشت و تاکید کرد که سرمربی بارسلونا می تواند از آنها نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، پنج شنبه شب در دیدار رفت پلی‌آف راهیابی به جمع ۱۶ تیم پایانی لیگ اروپا، بارسلونا در نیوکمپ میزبان ناپولی خواهد بود.

بارسلونا پس از ۱۶ سال از رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازمانده ولی می‌خواهد نتیجه‌ای عالی در لیگ اروپا بدست آورد. آبی‌اناری‌ها در سال ۱۹۹۷ با شکست پاری سن ژرمن در فینال با گلزنی رونالدو نازاریو و با هدایت بابی رابسون قهرمان این رقابت شدند.

موندو دپورتیوو در آغاز مسیر دوباره بارسلونا در لیگ اروپا مدعی شد که ژاوی ۲ برگ برنده در این مسابقات دارد و می‌تواند از آنها نهایت استفاده را ببرد. اوبامیانگ با پیراهن آرسنال ۲ سال پیش به فینال لیگ اروپا رسید ولی مغلوب چلسی با ادن هازارد شد

پیر امریک اوبامیانگ و لوک دی یونگ که تجربه فراوانی در لیگ اروپا دارند، برگ برنده بارسلونا در این رقابت خواهند بود و ژاوی می‌تواند از آنها نهایت استفاده را ببرد.

دی یونگ ۲ سال گذشته با سویا قهرمان این رقابت شد و توانست به بهترین بازیکن فینال نیز نام گیرد. او مقابل اینترمیلان در فینال ۲ گل به ثمر رساند و زمینه‌ساز قهرمانی تاریخی سویا در این رقابت شود.

از سوی دیگر اوبامیانگ بارها در لیگ اروپا با پیراهن دورتموند و آرسنال درخشیده و می‌خواهد این کار را بار دیگر با پیراهن بارسلونا انجام دهد.

آبی‌اناری‌ها با آمدن ژاوی جان تازه‌ای گرفته‌اند و می‌خواهند در تنها رقابت ممکن برای قهرمانی تلاش کنند. آنها هفته گذشته با شکست اتلتیکومادرید نگرشی تازه از خود به ثبت رساندند و حالا باید دید پنج شنبه شب مقابل ناپولی قدرتمند اسپالتی چه نمایشی از خود به اجرا خواهند گذاشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.