نماینده روسیه از زمان پایان مذاکرات وین خبر داد

نماینده روسیه در مذاکرات وین گفت که این مذاکرات هنوز به زمان نیاز دارد اما نه زمان خیلی زیاد و ممکن است تا اواخر فوریه به پایان برسد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین در گفت و گو با روزنامه العربی قطر، گفت که مذاکرات وین ممکن است تا اواخر فوریه جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: مذاکرات همچنان به زمان نیاز دارد اما نه به زمان خیلی زیاد.

اولیانوف همچنین ادعای رسانه های صهیونیستی را تکذیب و اعلام کرد که دیدارش با هیات اسرائیلی درخصوص مذاکرات هسته‌ای نبوده است.

نماینده روسیه روز سه‌شنبه از دیدارش با چند مقام رژیم صهیونیستی خبر داد و در توییتی نوشت: امروز با همکاران اسرائیلی اعزامی از پایتخت و نمایندگی دائم آن‌ها در وین دیدار کردم. ما درخصوص مسائل مرتبط با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کردیم.

جاشوا زارکا، معاون مدیرکل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی که به وین رفته است با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم دیدار کرده بود.

دیدار این مقام صهیونیست با مدیر کل آژانس و نیز هیات روسیه در وین هم‌زمان با برگزاری دور هشتم مذاکرات وین مورد توجه رسانه‌ها از جمله رسانه‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و گمانه‌زنی‌ها درباره تلاش این رژیم برای تاثیر منفی بر مذاکرات آن هم در زمانی که به نقطه حساس خود رسیده، بالاگرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.