نگرانی مجیدی درباره پرونده استراماچونی!

سرمربی استقلال در آخرین گفت وگویی که با مدیران باشگاه داشت در رابطه با اتفاقات مربوط به پرونده آندره‌آ استراماچونی هشدار داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، پرونده شکایت سرمربی ایتالیایی سابق استقلال همچنان باز است و وکلای آندره آ استراماچونی در ارتباط با دریافت طلب سنگین این سرمربی از باشگاه استقلال تکلیف شان را نمی‌دانند.

در همین ارتباط حدود سه هفته پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد با این مضمون که “پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته می‌شود”. گرچه این اتفاق رخ نداد و استقلال هم توانست بازیکنان مورد نظرش را جذب کند. اما در آن گزارش آمده بود جلسه رسیدگی به پرونده شکایت استراماچونی از باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالباتش مدتی پیش از سوی دادگاه CAS به صورت آنلاین برگزار شده و قرار بر این است که رای پرونده مربی ایتالیایی تا یازدهم بهمن ماه صادر شود. اما چند روز پس از انتشار این خبر “حامد افضلی” (معاون بین‌الملل باشگاه استقلال) که ظرف این مدت از سوی آجرلو مأموریت گرفته بود تا مسائل مربوط به این پرونده را پیگیری کند در صحبتی با رسانه‌ها اعلام کرد “دادگاه CAS طی یک نامه رسمی اعلام کرده که جهت بررسی بیشتر پرونده استراماچونی نیاز به زمان بیشتری است و به همین دلیل تاریخ صدور رای را به جای یازدهم بهمن به ۶ اسفند تغییر داد.

تیم استقلال در تاریخ چهارم اسفندماه در تهران میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است و پس از آن در روز نهم اسفند باید در ساری به مصاف نساجی مازندران برود. در این حد فاصل پرونده آندره آ استراماچونی و رأی قطعی آن از سوی دادگاه CAS اعلام می‌شود. به همین دلیل فرهاد مجیدی در صحبت با مسئولان باشگاه استقلال در این باره هشدار داده که با ادامه دار شدن این پرونده و صدور رای قطعی در رابطه با پرداخت پول به این مرد ایتالیایی مشکلاتی برای باشگاه به وجود نیاید تا آرامش تیمش در روزهای حساس لیگ برتر به هم ریخته شود.

فرهاد مجیدی طی برنامه‌ریزی که با مربی ایتالیایی تیمش گابریله پین داشته برای تک تک روزهای پیش روی تیمش برنامه ریزی کرده و نمی‌خواهد هیچ گونه تنشی در این باره باعث به هم ریخته شدن آرامش تیمش در تمرینات و مسابقات حساس دور برگشت می شود.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.