عملکرد قالیباف در شهرداری مخدوش است/ اصول‌گرا هستم ولی دلیل نمی‌شود دوستم هر غلطی بکند!

یک نماینده سابق مجلس در انتقاد از رئیس مجلس گفت: عملکرد قالیباف در شهرداری مخدوش است!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اقتصاد‌آنلاین، نادر قاضی‌پور، نماینده سابق مجلس با اشاره به حملات صورت‌گرفته علیه قالیباف که به بهانه فایل صوتی اتفاق افتاد، گفت: عملکرد قالیباف در شهرداری مخدوش است.

  • شفاف‌سازی نمی‌شود لذا این حملات از باقی‌مانده عملکرد شهرداری او است.
  • قالیباف با خودش نیروی زیادی به مجلس آورد.
  • کارمندان مجلس از هفت‌خوان رستم رد شده‌اند؛ قریب به اتفاق کارمندان مجلس نمازشب‌خوان هستند و قریب به اتفاق کارکنان مجلس هیئتی، مذهبی و آدم‌های بسیار پاک‌دستی هستند.
  • در کمیسیون‌ها آدم‌های بسیار متخصص و کارشناسان خوبی حضور دارند. یک‌دفعه آقای قالیباف با خودش چندین اتوبوس آدم آورد، این‌ها له شدند. بعد له شدن این‌ها تبعات دارد.
  • قالیباف هم بداند که باید جوابگو شود. از معاونان خودش در شهرداری بیش از حد دفاع نکند و از عملکرد شهرداری‌اش یک شفافیت به نمایش بگذارد.

بخش دیگری از صحبت‌‌های قاضی‌پور را این‌جا بخوانید.

هیئت دولت به فرمایش رهبری توجه نکرد

این نماینده مجلس دهم در واکنش به این‌که درباره حملات صورت گرفته علیه قالیباف این گمانه وجود دارد که بیشتر خودزنی اصولگراهاست اما شما می‌گویید بیشتر به عملکردش مربوط است، گفت: بنده یک اصول‌گرا هستم، همه هم می‌دانند ولی قرار نیست چشمانم را ببندم دوستم هر غلطی بکند. اولین کار اصولگرا، امر به معروف و نهی از منکر است.

  • بنده یک کلام می‌گویم، ما اگر ۱۰ درصد فرامین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را اجرا کنیم، مملکت ما مثل دسته گل و مدینه فاضله می‌شود.
  • برای نمونه در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ رهبر فرزانه در رابطه با کارگران و معلمان زحمتکش فرمایشاتی فرمودند. الان باید تکلیف آن وزارتخانه مشخص می‌شد چون آقا برایشان حکم داد.
  • صحبت‌های رهبری حکم حکومتی است، کدامشان را اجرا کردند؟ وزیر صنعت آمد؟ وزیر تعاون آمد؟ وزیر اقتصاد آمد؟ هیچ‌کدام نیامدند صلاح و مشورت کنند، مصوبه بدهند، ببرند هیئت دولت مصوب کنند که این فرامین رهبر فرزانه در ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را عملیاتی کنند حتی این‌ها را به کاغذ نیاوردند.

این مطالب را هم از دست ندهید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.