دولت اگر راست می‌گوید بار مالی رتبه‌بندی معلمان را قبول کند!

یک نماینده مجس گفت: دولت نامه‌ای جهت قبول بار مالی ۱۲٫۵هزار میلیارد تومانی اجرای لایحه رتبه بندی معلمان، در سال ۱۴۰۰ به شورای نگهبان بفرستد.

به گزارش تازه‌نیوز، حسین حق وردی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به اینکه مجلس یازدهم با پیگیری‌هایی که انجام داد, لایحه رتبه بندی را از دولت قبل اخذ و کلیات آن را به تصویب رساند تا با روی کار آمدن دولت جدید, این لایحه از دستور کار مجلس خارج نشود، گفت: متأسفانه دولت قبل صادقانه با لایحه رتبه بندی برخورد نکرد و دولت فعلی هم مانند دولت قبل در خصوص رتبه بندی معلمان صادقانه برخورد نمی‌کند.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس با اشاره به نامه منتشر شده منتسب به دولت در فضای مجازی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان, افزود: اگر دولت واقعا متن نامه منتشر شده را جعلی می داند نامه‌ای جهت قبول بار مالی ۱۲٫۵هزار میلیارد تومانی اجرای لایحه، در سال ۱۴۰۰ به شورای نگهبان بفرستد.

عضو کمیسیون آموزش, تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: اینجانب به عنوان یک فرهنگی و نماینده آنان در مجلس از اجرای لایحه رتبه بندی در سال ۱۴۰۰ کوتاه نخواهم آمد و مجلس بر سر این موضوع ایستاده است.

2 نظر
  1. رضا

    معلمان باید حق و حقوق خودشان را از هاشمی رفسنجانی که به معلمان توجهی نداشت و حقوق معلمان را نسبت به بقیه ی کارمندان دولت در کف نگهداشته بود و این اختلاف بین حقوق معلمان و بقیه ی کارمندان دولت به این حد رسیده را بوجود آورد باید طلب می‌کردند. نه از رئیسی که خزانه ی خالی را از حسن روحانی کذاب تحویل گرفت.

  2. عباس

    آقای حق وردی سپاسگزاریم اما اگر واقعا بر عقیده بحق و خوب خویش پایبند هستید لطفاً در تجمع فرهنگیان در روز شنبه سی بهمن مقابل مجلس شورای اسلامی حضور گرم و تاثیر گذار داشته باشید ….
    منتظر شما برادر ارزشمند هستیم…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.