حضور هالند در رئال‌مادرید جدی شد

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که رئال مادرید با نماینده‌های هالند به توافق نزدیک شده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، شب گذشته دورتموند در دور رفت پلی‌آف لیگ اروپا مقابل رنجرز شکست سنگینی را متحمل شد تا صعود این تیم به جمع ۱۶ تیم پایانی با مشکل روبه‌رو شد.

ارلینگ هالند از روی سکوهای ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک نظاره‌گر نمایش ضعیف تیمش بود. تیمی که بدون حضور او عملکرد خوبی نداشته و همین موضوع باعث شده تا شایعات رفتن هالند در تابستان به اوج خود برسد.

بارسلونا و رئال مادرید مدت‌هاست با هم بر سر خرید این بازیکن رقابت دارند تا بتوانند در تابستان با پرداخت مبلغی بیش از ۷۵ میلیون یورو، ستاره گلزن نروژی را به لالیگا بیاورند.

شب گذشته اما اتفاق مهمی در خصوص نقل و انتقالات اروپایی رخ داد و آن هم پیش قدمی در خصوص خرید هالند بود.

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، شب گذشته رئال مادرید با رافائل پیمِنتا، دست راست مینو رایولا، مدیر برنامه هالند و پدر او جلسه‌ای برگزار کرد و به نظر می‌رسد توافق نزدیک است.

اسپورت کاتالونیا نوشت که جلسه‌ای در شهر موناکو بین نماینده‌های رئال و هالند برگزار شد که موفقیت آمیز بود و به نظر می‌رسد، این تیم با ستاره نروژی در آستانه توافق قرار گرفته است.

همه چیز حالا به تصمیم شخصِ خود «هالند» وابسته است که بخواهد به کدام تیم برود. برخی رسانه‌ها مدعی هستند که هالند به خاطر بنزما حاضر نیست که به رئال مادرید بپیوندد ولی کهکشانی‌ها آماده هستند تا با پیشنهادهای متفاوت ستاره گلزن فوتبال را به برنابئو آورند.

رئال مادرید از سوی دیگر با امباپه به توافق احتمالی رسیده تا این بازیکن نیز در تابستان راهی لالیگا شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.