واکنش یحیی گل‌محمدی به صدرنشینی و شانس قهرمانی استقلال

یحیی گل‌محمدی در خصوص صدرنشینی آبی‌پوشان گفت: استقلال تیم قابل احترامی است که تقویت هم شده است. ما نتوانستیم آنچنان که باید و شاید تیم خود را در فصل نقل و انتقالات تقویت کنیم.

به گزارش تازه نیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار سختی را بردیم. به رسول خطیبی و کادر فنی تیم آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم به خاطر تیم خوبی که ساخته‌اند.
یحیی گل‌محمدی ادامه داد: آلومینیوم در دقایق زیادی ما را تحت فشار گذاشتند و تیم ما هم هماهنگ نشان نداد. البته بچه‌های ما با تمام مشکلاتی که دارند زحمت خود را کشیدند.

وی در خصوص رامین رضاییان نیز گفت: رامین بازی خوبی ارائه داد اما پتانسیل آن را دارد که بهتر از این شود. ادامه مسابقات به او کمک می‌کند بهتر شود.
سرمربی پرسپولیس در مورد گلزنی بازیکنان تعویضی خودش نیز تصریح کرد: حامد پاکدل و رضا اسدی انرژی زیادی داشتند و موفق به گلزنی هم شدند.

یحیی گل‌محمدی در پایان در پاسخ به سؤالی در خصوص صدرنشینی و شانس قهرمانی استقلال گفت: استقلال تیم قابل احترامی است که تقویت هم شده است. ما نتوانستیم آنچنان که باید و شاید تیم خود را در فصل نقل و انتقالات تقویت کنیم اما پا پس نمی‌کشیم و شخصیت قهرمانی خود را نشان خواهیم داد. البته هنوز بازی‌های زیادی باقی‌مانده و قهرمان هفته آخر مشخص می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.