سارقان معتاد به پیچ‌های تیر چراغ برق هم رحم نکردند! +عکس

دو معتاد متجاهر که برای تأمین هزینه مواد مخدر خود پیچ‌های پایه تیرهای چراغ برق بزرگراه آزادگان را سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، ساعت ۹:۴۵ صبح روز پنجشنبه خبر سقوط عجیب ۵ تیر چراغ برق در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان قبل از پل سعیدی محدوده علی آباد قاجار روی سطح سواره بزرگراه به پلیس اعلام شد. سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این باره گفت: این حادثه موجب انسداد کامل محور شده بود و به همین علت شاهد بار سنگین ترافیک در این محور بودیم البته در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده بود.

به نقل از ایران، در پی سقوط تیرهای چراغ برق، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که سقوط تیرهای چراغ برق به علت باز شدن پیچ‌های پایه‌های چراغ‌های برق رخ داده است. در ادامه مأموران موفق شدند با تحقیقات میدانی دو مظنون را شناسایی و بازداشت کنند.

دو متهم این پرونده که از معتادان متجاهر بودند پس از دستگیری مدعی شدند که پیچ‌های تیرهای چراغ برق را برای تأمین هزینه مواد مخدر سرقت کرده‌اند. متهمان در بازجویی‌های بعدی به سرقت تجهیزات شهری از جمله نرده‌های کنار خیابان هم معترف شدند. در این رابطه یک نفر به‌عنوان مالخر نیز دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.