اولین اخراجی دولت رئیسی مشخص شد؟ +واکنش بنیاد شهید

شنیده‌ها حاکی است رییس بنیاد شهید نتوانسته در چند ماه گذشته توقعات رییس جمهور را برآورده کند.

به گزارش تازه نیوز، برخی کانال‌های خبری امروز از جابجایی قریب‌الوقوع امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی خبر دادند. گزارش‌های دستگاه های نظارتی از عملکرد قاضی‌زاده هاشمی، گلایه خانواده های شهدا از نحوه مدیریت و رفتار دور از شأن با خانواده ایثارگران و ضعف مدیریت زیرمجموعه‌های اقتصادی نشان می‌دهد بنیاد شهید در دوره جدید رو به پسرفت است.

گفته می‌شود تجمعات پیاپی خانواده شهدا و ایثارگران و عدم پاسخ‌دهی به مطالبات آن‌ها راه را برای به نتیجه رسیدن تیم رئیس‌جمهور برای تغییر قاضی‌زاده هموار کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به جایگاه قبلی قاضی‌زاده در مجلس قرار است او برای لطمه ندیدن به مقام سفارت ایران در یکی از کشورهای مهم انتخاب شود.

اخیرا بیش از ۳۰ سفیر ایران در کشورهای مختلف فراخوانده شده و یا پایان ماموریت خوردند و بنظر میرسد قاضی زاده هاشمی برای یکی از کشورهای روسیه و یا چین در نظر گرفته شده باشد. درصورت عدم رضایت وزارت خارجه برای سفارت روسیه یا چین، قاضی‌زاده به سفارت یکی از کشورهای درجه دو گمارده میشود.

قاضی‌زاده هاشمی امسال سودای ریاست‌جمهوری داشت و خود را نامزد دولت سلام معرفی می‌کرد که حالا نشان داد از نظر مدیریتی چه جایگاهی دارد.

واکنش بنیاد شهید به عزل قاضی‌زاده هاشمی

ساعتی پیش  اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با انتشار بیانیه‌ای، خبر فوق را تکذیب کرد و آن را خبرسازی فضای مجازی و عامل تشویش اذهان عمومی دانست.

16 نظر
  1. یک متعهد به انقلاب

    وقتی این آقا نمیتونه یک بنیاد را اداره کنه چطور ادعای ریاست بر کل کشوررا داشت
    بعدش هم مگر این آقا بقول خودش جراح سر و صورت نیست خب چرا همش دنبال پست های دولتی است کسی که یک بنیاد را نمیتونه اداره کنه و پزشک متخصص است را میخواهید بفرستید سفیر بشه ؟ اونم در روسیه یا چین ؟
    واقعا ما دیگه از قوه مجریه و مقننه که توقعی نداریم ولی از بیت محترم رهبری و سپاه و نهادهای امنیتی و نظارتی میخواهیم وضعیت مدیریتی و پست ها و مسئولیت ها را نظارت کنند.
    کی گفته این آقای پزشک متخصص جراح باید در بدنه سیاسی و اجرایی غیر از حوزه تخصصی خودش باشه ؟؟؟؟؟؟؟ این چه وضع است مگر قحط رجال است یا کشور به کسانی یا خانواده هایی بدهکار است؟؟؟؟؟

  2. علی

    تازه اقا میخواست رییس جمهور بشه کل مملکت رو اداره کنه

  3. محمد

    ایشان نتوانست افراد دیگری هم هستند که مثل ایشان نمی توانند آقای رئیسی باید سریع اقدام کند
    سازماندهی مهمترین رکن پروسه مدیریت است سازماندهی برنامه ریزی هماهنگی
    فرماندهی نظارت و ارزشیابی ارکان پروسه مدیریت می باشند
    اما اگر سازماندهی درست نباشد و کار به اهلش سپرده نشود بقیه پروسه ول معطل هستند

  4. سهیل

    با سلام خدا کنه خبر صحت داشته باشه. متاسفانه برای پست خیلی وعده میدن بعد همه چیز رو فراموش میکنن. دقت کردید هر فرزند شهید یا جانبازی در سراسر ایران خودشو به نشانه اعتراض آتش میزنه میگن بیمار روانیه. من خودم فرزند شهید هستم از همسایه کتک خوردم تائیدیه پزشک قانونی و پلیس هم دارم در دادگاه هم به من گفتند بیمار روانی بعد محکوم به 74 ضربه شلاق تعزیری شش شدم در تجدید نظر به دو میلیون تومان جریمه نقدی تبدیل شد الان هم به من میخنده. راست میگن اگر ما بیمار روانی هستیم …….

  5. غلامرضا

    کاملا درسته قاضی زاده یک شبه میخواست مشکلات بورس راحل کنه اما در پست جدید و کارش وا مونده همیشه کسی که ادعا داره هیچ‌. چیزی. را نمیتونه‌‌ پیش ببره .

  6. رضا

    یک سری احمق که از همه جا رانده و درمانده شدند ، دروغها و شایعاتی این چنینی انتشار می دهند.

  7. نسیم

    پس چرا در مورد ایشون نمیگن هنوز تازه اومده ۷ ماه نیست که پست و تحویل گرفته صبر کنن

  8. 111

    اگر شایعه بوده چرا حذفش نمی کنید؟!

  9. عجبا که در عجبم

    کدامشون لایق هستن که این یکی نالایقه همشون را باید به سنگ بست وریخت تو دریا هم مسئول هم وزیر

  10. صفاری

    اینا در محل به چاخان ها معروف هستن

  11. جانبازان

    سلام و عرض ادب و احترام به محضر تمامی جانبازان عزیز و بزرگوار وسلام به جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم لطفاً جناب آقای اوحدی رابه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگردانید،

  12. رضایی

    اگر این بایا لیاقت داشت نمایندگی مجلس شورای اسلامی ازسرش هم زیاد بود، هر چی بی کفایت هست تزریق می شوند به بدنه مدیریتی کشور، نتیجه هم نارضایتی و هدررفت منابع انسانی و مادی و گسترش فقر و بیکاری و…….. ملتی با همه امکانات مادی و معنوی، گرسنه و بیکار وتهی دست.

  13. کمیل

    من این را میدانم فردای قیامت اگر قاضی زاده متشرع است و سر از حق ناس می شناسد مدیون خانواده شهدا و جانبازان است اگر سریعا استعفاء ندهد. آقای قاضی زاده سر پل صراط خیلی ها یقعه ات را میگیرند، استعفاء بدهید.

  14. فرخ

    سلام. متاسفانه جناب آقای رئیسی اشتباه بزرگی کرده ،اقای قاضی زاده اصلا از جبهه وجنگ سر رشته ای نداشته و ایشان جزءمدیرانی میباشد که بسیار خودخواه می‌باشد اینکه اگر کسی کاندیدا ریاست جمهوری شود و دولت منتخب درپست های مدیریت ازکاندیدا استفاده کند لطمه خواهیم خورد بنده بعنوان یک آزاده و جانباز، خانواده شهید از عملکرد آقای قاضی زاده بسیار معترض هستم، امیدوارم هرچه زودتر ایشان را کنار بگذارند، ضمنا بیش از ۱۵۰۰۰خانواده جامعه هدف در برگهای خواستار عزل ایشان شدند و همین جور امضا ها دارد زیادترمیشود

  15. معلم و مدیون شهدا و جانبازان

    بنده به خانواده های محترم شهدا و جانبازان احترام میذارم. به اعتقاد بنده این عزیزان نباید بیکار باشن. ولی در جای تخصصی مثل معلمی، مهندسی و … نباید سهمیه داشته باشن. باید در جایی که تخصص کمتر نیازه مثل دبیرخانه، بایگانی و کارهای اداری ساده استخدام بشن. من ۹۹ درصد معلمانی که از این راه کثیف وارد معلمی میشن رو می بینم حالم از معلمی به هم میخوره . چون بسیار بی سوادن. این ضربه و خیانت به مردم، خون شهدا و انقلاب هست. مسولین توجه کنند

  16. کورش

    مشکل از سهمیه بندی دانشگاه برای افراد که خود را طلبکار نظام میدانند شروع میشود و بعد که مدرک تخصصی هم به انها میدهند باور میکنند که بایستی حداقل وزیر کشور شوند و بعد که مشهص میشودمدرک تقلبی بوده ادعا میکنن که مدرک مگر کاغذی بیش هست.بله برای شماها مدرک فقط یک کاغذ هست چونکه زحمتی برای ان نکشیدید و تخصص و دانشی هم در حد یک کاغذ از مدرک میدانید‌.بنده بعنوان یک معلم ،باهوش ترین دانش اموزان و بی استعدادترین دانش اموز،در کنکور سراسری در یک جایگاه به دفعات دیده ام.بسیار دردناک هست وقتی دانش اموزی با معدل دیپلم ده،پزشکی قبول میشود ،بنده اینها را مستند میگویم.برای هر معلم زحمت کش دهها مفت خور در ادارات به اسم فرهنگی حقوق میگیرند.فساد اداری و ناکارامدی و طلبکاری از نظام ،کار را چون کلاف سردر گم کرده و پول مفت نفت و خفت و خواری مذاکره به هر قیمتی برای حصول پول نفت برای ژن های خوب.چرا ژاپن و المان محتاج به فروش نفت نیستند.چرا وطن پرستی و دانش و تخصص اولویت استخدام دولت نیست.چرا منافع ملی در صدر اولویت ها نیست.انگل های چاپلوس زالو صفت در هر حکومتی ،همان طیف دوباره با اسم و ظاهر دیگری کم و بیش پیدا میشوند.قدرت طلبی و نداشتن شجاعت بلای حکومت های ضعیف هست.علاج کار خصوصی سازی به معنای واقعی و همه چیز فدای منافع ملی باید باشد و بس.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.