نذر ایران برای حمله روسیه به اوکراین

زیبا‌کلام: بعد از چهار دهه از انقلاب روزی ما در گرو دشمنی بین غرب و شرق است!

صادق زیبا کلام در واکنش به بحران روسیه و اوکراین یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی در یادداشتی در رابطه با تنش‌های اخیر روسیه و اوکراین در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

ایدئولوژی غرب ستیزانه حاکم بر ایران، و لاجرم گذاردن همه تخم مرغ هایمان در سبد روسیه و چین باعث شده تا ایران از خدا بخواهد روابط میان چین و روسیه با غرب خصمانه باشد. چقدر غم انگیز است که چهار دهه بعد از انقلاب، روزی ما در گرو درگیری و دشمنی میان شرق و غرب قرار گرفته.

چهل و سه سال پیش که انقلاب کردیم در فراز آسمانها در پرواز بودیم و با همه وجود باور داشتیم که بزودی جهان شاهد تولد یک الگوی جدید و متحول سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، یک نظام مدرن بی بدیل، یک پارادایم بی‌سابقه و یک دنیای جدید در برابر شرق و غرب خواهد شد. الگویی که بشریت و شرق و غرب صف خواهند بست تا از آن در سرزمین های شان تقلید کنند. و نام این الگوی جدید را که یک سر و گردن از الگوها و نظام های شرقی و غربی برجسته تر و بالاتر می ایستاد را با غرور و افتخار گذاردیم جمهوری اسلامی ایران.

امروز اما رسیدیم به جاییکه باید نذر کنیم که روسیه به اوکراین حمله کند، چین با آمریکا بر سر تایوان مشکل پیدا کنند یا اتحادیه اروپا دچار بحران گردد و خلاصه دیگران دچار بدبختی و مصیبت بشوند تا ما در اینجا به یک نوایی برسیم.

این مطالب را هم بخوانید:

۱ نظر
  1. امیر

    استادگرامی علوم سیاسی ! کدخدا در حال فرار از خاورمیانه و رو به افول است (فراراز افغانستان.ترامپ .حمله به کنگره ….).یک نمونه اش چرخش کشورهای عربی متحد امریکا به سمت روسیه وچین است این کشورها عربی دارند برنامه ریزی برای جهان چند قطبی میکنند وفهمیده اند چه خبره .ایران وچین وروسیه بعنوان 3ضلع مثلث مقابله با گردن کلفتی امریکاست که تقسیم کار کرده اند .اوکراین دریای جنوبی چین وخاورمیانه .43 پیش هم مرگ بر امریکا گفتیم از این به بعد هم میگیم. تومذاکره هم اگه کشوری قدرت وجربزه داشت از مذاکره سود میبره چه توافق بشه یا نشه .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.