دفاع ژاوی از ستاره ناکام؛ چشم بسته اعتماد دارم!

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا تاکید کرد تمام مسابقات برای تیم تحت هدایت او مانند یک فینال خواهد بود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، بارسلونا پنج‌شنبه شب و علی‌رغم از دست دادن فرصت‌های فراوان به خصوص توسط فران تورس، مقابل ناپولی در لیگ اروپا به تساوی ۱-۱ رضایت داد. حالا و پیش از بازی با والنسیا، ژاوی در نشست خبری حاضر شده و مدعی شد فران تورس در آینده تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار برای بارسلونا خواهد شد.

دیدار مقابل والنسیا: هر بازی برای ما مانند یک فینال است. ما باید خود را به بهترین شکل ممکن آماده کرده و سبک بازی والنسیا را کاملا تجزیه و تحلیل کنیم. کسب سه امتیاز فردا برای ما بسیار مهم است. من فکر می‌کنم باید با تمام توان ریتم بازی خود را تحمیل کنیم، بوردالاس سبک دیگری در والنسیا پیاده کرده و یک مربی بزرگ محسوب می‌شود. مقابل بازی خوبی انجام دادیم، اما فردا باید این روند را تکرار کنیم. فردا یک آزمون مهم در استادیومی دشوار و مقابل حریفی تهاجمی در پیش داریم.اگر من تصمیم گیرنده بودم زمان این دیدار را به ساعت ۹ شب تغییر می‌دادم، زیرا شرایط فعلی بهترین سناریو بعد از انجام یک بازی بسیار فشرده نیست. به دلیل خستگی، ریکاوری برای بازیکنان دشوار بود، اما تقویم به این شکل تنظیم شده و ما شکایتی نداریم.”

عملکرد ضیف فران تورس مقابل ناپولی: “ما با او صحبت کردیم و من به فران تورس چشم بسته ایمان دارم. او همان‌طور که در گذشته در ترکیب تیم ملی اسپانیا، سیتی و در والنسیا در دوران جوانی بازیکنی درخشان بود، برای ما نیز تاثیرگذار ظاهر خواهد شد.”

درخشش لوک دی یونگ در هفته‌های اخیر: “اعتماد به نفس متغیری است که همه چیز را تغییر می‌دهد. لوک از زمانی که من سرمربی بارسلونا شده‌ام پنج گل به ثمر رسانده و عملکرد بسیار خوبی داشته است. هر گاه به این بازیکن نیاز داشتیم درخشان ظاهر شده و دی یونگ استعداد فوق العاده‌ای دارد.”احتمال حضور عثمان دمبله درترکیب ثابت برابر والنسیا: “ممکن است این اتفاق رخ دهد و اگر این‌گونه نشد، عثمان پنج‌شنبه در بین ۱۱ بازیکن ابتدایی قرار خواهد داشت. دمبله یکی از بازیکنان تیم است و زمانی که صلاح بدانم از او استفاده خواهم کرد. دمبله هنگام حضور در میدان بازیکنی موثر بوده و به ما کمک زیادی خواهد کرد.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.