دوجنایت جداگانه به خاطر عصبانیت/ قتل دو جوان ۱۹ و ۱۷ ساله در تهران

اختلاف دو پسر نوجوان بر سر یک دختر و درگیری بر سر جای پارک خودرو، انگیزه دو جنایتی بود که در پایان هفته گذشته در پایتخت رخ داد.

به گزارش تازه‌نیوز، عصر پنجشنبه ۲۸ بهمن، مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از فوت پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌ها باخبر شده و موضوع به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد.

طبق گزارش بیمارستان، پسر جوان با ضربه چاقو مصدوم شده و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات تسلیم مرگ شده بود.
با مشخص شدن این موضوع، بازپرس جنایی دستور تحقیقات برای رازگشایی علت مرگ پسر جوان به‌نام فرشاد را صادر کرد. در تحقیقات اولیه مشخص می‌شود فرشاد شب حادثه میهمان یکی از دوستانش بوده است اما با شنیدن سر و صدای درگیری که میان سرنشینان یک خودروی پراید و کارگران باربری و حمل اثاثیه رخ داده بود به خیابان می‌آید تا پیگیر علت ماجرا شود. خودروی خاور در کنار خیابان توقف کرده و کارگران در حال حمل اثاثیه یکی از همسایه‌ها بودند که سرنشینان یک پراید با راننده خاور بر سر محل توقف آن درگیر شده بودند.

به نقل از ایران، فرشاد که برای میانجی گری وارد درگیری شده بود با چاقوی یکی از سرنشینان پراید مجروح و به بیمارستان منتقل شد اما جان باخت. تحقیقات به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

دومین جنایت
شامگاه جمعه ۲۹ بهمن مأموران کلانتری نازی آباد در تماس با بازپرس ساسان غلامی از مرگ پسر ۱۷ ساله‌ای در بیمارستان بر اثر اصابت ضربه چاقو و دستگیری عامل این جنایت که او نیز پسری ۱۷ ساله بود خبر دادند.
به دستور بازپرس جنایی تحقیقات از پسر نوجوان آغاز شد و او گفت: من و دوستم باهم بودیم و مقتول و دوستش هم در حال عبور بودند که همدیگر را دیدیم. قبل از آن هم مقتول را می‌شناختم ما به خاطر علاقه به یک دختر با هم اختلاف داشتیم. آن شب سر اینکه از این کوچه نباید رد شوی بین ما درگیری بالا گرفت و ناخواسته من با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به مقتول زدم. مقتول که روی زمین افتاد، متوجه شدم چه اشتباهی مرتکب شده ام.
باتوجه به سن عامل جنایت، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت پرونده او به دادسرای اطفال ارجاع شد و تحقیقات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.