چه کسانی می‌خواهند احمدی‌نژاد را ترور و حذف کنند؟

رئیس جمهور دولت های نهم و دهم به اظهار نظرها درباره حصر فیزیکی‌اش و برخورد قهری با وی واکنش نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اقتصاد نیوز، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم، در گفتگویی در پاسخ به این سوال که در چند سال گذشته بحث حصر فیزیکی جنابعالی یا برخورد قهری با شما مطرح بوده است،، گفت: همین الان هم این بحث ها مطرح است.

وی ادامه داد: من اطلاع دارم که برخی جریان ها دنبال این کار هستند. آنها کسانی هستند که در حوزه اندیشه و مدیریت کم می آورند، نمی توانند جامعه را اداره کنند و با حذف و زورگویی و اعمال قدرت، می خواهند نظرات خودشان را جلو ببرند. من از بابت خودم نگرانی ندارم. من خودم را کوچک ملت، در خدمت ملت و فدایی ملت می دانم و چه بهتر اینکه انسان در حال خدمت به یک ملت بزرگ و خدمت به انسانها جانش را تقدیم کند، اما برای جامعه و کشور نگران هستم که عده ای می خواهند با این روش ها، موانع را از پیش پای سلطه گری خودشان بردارند و بر سرنوشت ملت حاکم شوند.

رئیس جمهور سابق افزود: این جای نگرانی دارد و باید تلاش کنیم آن سلطه گری اتفاق نیفتد. البته من بارها گفته ام که آنها در وهم خودشان هستند. ملت ایران ملت بزرگ و رشیدی است و راه خودش را پیدا می کند و تردید ندارم که خیلی زود شرایط را به نفع خودش تغییر خواهد داد. من هم پر کاه و قطره ای در اقیانوس ملت هستم. با اینگونه اقدامات، پایه های آنها تحکیم پیدا نمی کند. می خواهند بیایند ترور یا حذف کنند! از این حرف ها هم دارند می زنند. بیایند حذف کنند! فکر می کنند با حذف چند نفر، می توانند ۸۵ میلیون آدم را مدیریت کنند!؟ اینها آدم های کوچکی هستند که تلقی های اشتباه دارند و بنظرم نمی فهمند که در جامعه چه می گذرد.

2 نظر
  1. حی

    شک ندارم آینده تا یخ نشان میدهد ایشان ،شعبان بی مخی درنظام است.کسیکه حتی نمیفهمدبابرخی سخنانش سبب گسست جامعه میشود تا وحدت

  2. امیر

    زیادی به خودش فشارمیاره. اخرش مثل رفیقش بقایی کارش به تیمارستان میکشه.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.