منچستریونایتد با رونالدو فسخ می‌کند؟

طبق ادعای دیلی میل، اگر رونالدو در تابستان درخواست جدایی دهد، منچستر با وی نهایت همکاری را خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، رونالدو پس از ۱۲ سال دوری تابستان گذشته بار دیگر به اولدترافورد برگشت اما این بازگشت مطابق انتظار این بازیکن و مدیران یونایتد پیش نرفت. بسیاری انتظار داشتند که حضور این بازیکن ۳۷ ساله در ترکیب شیاطین سرخ آنها را به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کند اما این اتفاق رخ نداد تا شرایط برای او در اولدترافورد دشوار شود.

همین موضوع باعث شده که رونالدو و مدیران یونایتد هر دو به فکر جدایی در پایان فصل باشند و حتی سایت خبری ۹۰ مین مدعی شده که مدیران پی اس جی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن پرتغالی در انتهای فصل هستند.

امروز دیلی میل نوشت که سران یونایتد بیش از پیش به اشتباه بودن بازگرداندن رونالدو پی برده اند و در صورتی که فوق ستاره پرتغالی تابستان درخواست جدایی دهد، با وی نهایت همکاری را خواهند کرد. در واقع هیچ مخالفتی با جدایی او نخواهد شد و حتی شاید دو طرف دوستانه قرارداد همکاری شان را فسخ کنند.

به نقل از ورزش سه، مسئولان یونایتد به این نتیجه رسیده اند که بازگشت رونالدو بیش از اینکه تاثیر ورزشی مثبت داشته باشند، تنها جو تبلیغاتی و تجاری مطلوبی را برای تیم ایجاد کرد. یونایتد با رونالدو حتی شاید سهمیه لیگ قهرمانان را نیز به دست نیاورد و این مساله به طور قطع باعث جدایی این بازیکن خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.