کشف یک تن موادمخدر در عملیات مسلحانه پلیس

بیش از یک تن مواد مخدر در عملیات مشترک و مسلحانه تکاوران انتظامی در شمال و جنوب استان سیستان‌و‌بلوچستان کشف شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان‌و‌بلوچستان بیان کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق شمالی و جنوبی سیستان‌و‌بلوچستان، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق مواد مخدر برای جابه‌جایی و انتقال محموله سنگین مواد مخدر به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

به نقل از شرق، فرمانده انتظامی استان سیستان‌و‌بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند قاچاق مواد مخدر با دو دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله‌به‌مثل کردند. با آتش پرحجم مأموران انتظامی، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رهاکردن خودروها و برجاگذاشتن محموله مواد مخدر از محل متواری شدند.

سردار طاهری با بیان اینکه در این عملیات طی تعقیب و گریز در ارتفاعات سه سوداگر مرگ دستگیر شدند، بیان کرد: تکاوران انتظامی ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، در بازرسی از خودروها و در ادامه از محل و مخفیگاه قاچاقچیان ۹۷۰ کیلو گرم تریاک و همچنین ۸۰ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.