دردسر ترامپ برای ستاره فوتبال جهان!

رونالدو مجبور شد به شکلی عجیب آپارتمان مجلل خود را با قیمتی بسیار ارزانتر از قیمت خرید آن به فروش برساند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، کریستیانو رونالدو که در زمینه تجارت و سرمایه گذاری خارج از فوتبال نیز فعال است و درآمد بالایی دارد اخیرا با یک ضرر مالی بزرگ مواجه شده است.

فوق ستاره پرتغالی آپارتمانی که در برج ترامپ در نیویورک خریده بود را با ضرر ۱۰ میلیونی به فروش رساند.

در واقع این ضرر رونالدو به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مالک برجهای ترامپ مربوط می شود. طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی کریس اخیراً آپارتمان خود را در برج ترامپ در منهتن را به قیمت ۷.۱۸ میلیون دلار فروخته است، یعنی ۱۱.۳۲ میلیون دلار کمتر از آنچه در سال ۲۰۱۵ بابت آن پرداخت کرده بود.

مهاجم منچستریونایتد در سال ۲۰۱۵ مبلغ ۱۸.۵ میلیون دلار برای یک اپارتمان سه خوابه با چشم‌انداز پارک معروف نیویورک هزینه کرد و امیدوار بود از آن سود هنگفتی به جیب بزند اما در رسیدن به این هدف ناموفق بود.

پس از آن که ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بازنده شد و نتوانست یک دوره دیگر رئیس جمهور این کشور باشد و همچنین به دلیل حملۀ افراد ناشناس به کنگره آمریکا که بعدها به ترامپ ربط داده شد رونالدو تصمیم گرفت آپارتمان خود را به ارزش ۱۱ میلیون دلار بفروشد اما موفق به این کار نشد. در واقع خراب شدن وجهه ترامپ در آمریکا باعث شد رونالدو به فکر فروش آپارتمانی که در برجی به نام این رئیس جمهور سابق امریکا داشت، بیفتد.

ستاره این روزهای منچستریونایتد برای بار دوم برای فروش این آپارتمان اقدام کرد و این بار قیمت را پایین آورد و ۹ میلیون دلار قیمت گذاشت تا بتواند آن را به فروش برساند که این بار هم هم ناموفق بود و مشتری پیدا  نشد. در نهایت رونالدو و وکلای تجاری اش مجبور شدند با مبلغ ۷.۱۸ میلیون یورو این واحد مجلل را به فروش رساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.