لیونل مسی خرید بد باشگاه PSG شد!

پیشکسوت باشگاه پاری سن ژرمن از اسطوره آرژانتینی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، نشریه «میرر» انگلیس در گزارشی به اوضاع بد لیونل مسی در پاریس پرداخت و شرایط زندگی برای اسطوره آرژانتینی در فرانسه را بد دانست.

این نشریه انگلیسی فاش کرد همبازی های مسی در پاریس به او اعلام کردند چیزی به تیم اضافه نکرده است. مخصوصا بازیکنان خط دفاع از همکاری نکردن مسی در کار دفاعی شاکی هستند.

با نگاه به آمار مسی در بازی با رئال در لیگ قهرمانان اروپا متوجه می شوید این بازیکن در میانه زمین توپ های زیادی را لو داده و باعث شکل گیری ضدحملات خطرناک رئال شده است.

مسی از زمان انتقالش به پاریس نتوانسته برنامه هایش را در تیم جدید پیدا کند. ابرستاره آرژانتینی در این فصل ۱۶ بازی در لیگ فرانسه انجام داده و تنها ۲ گل به ثمر رسانده است.

در همین رابطه ژروم روتن پیشکسوت پاریس به شدت از عملکرد مسی انتقاد کرد و گفت: او یکی از بهترین بازیکنان نسل خود است ولی وقتی از مردم می شنوم کسی حق انتقاد از مسی را ندارد، ناراحت می شوم. او چیزی را برنده نشده و گلزنی خوبی نداشته و این امری منفی برای پاریس است.

وی افزود: ماه های اول حضور مسی اصلا موفقیت آمیز نبوده و این رفتار بازیکنان پاریس در قبال او را تایید می کنم. به نظرم انتقال مسی به پاریس فکر بدی بود و او خرید بدی برای تیم به شمار می آید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.