محاکمه جوان تهرانی که در پارک دست یه قتل زده بود

مردی که متهم است در جریان یک درگیری در پارک مرتکب قتل شده، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۹ با گزارش یک درگیری مرگبار در بوستان نهج‌البلاغه آغاز شد. پس از آن مأموران بلافاصله به محل درگیری اعزام شدند و مشخص شد که جوانی به نام خسرو فوت کرده و ضارب به نام ناصر هم در همان محل دستگیر شد.
پس از آن یکی از بستگان خسرو در تشریح این ماجرا گفت: با دوستان‌مان ساعاتی قبل از حادثه به پارک نهج‌البلاغه آمده بودیم. در چند متری ما چند جوان مدام سروصدا کرده و به ما می‌خندیدند و مزاحم‌مان می‌شدند. خسرو به رفتارشان اعتراض کرد و آنها هم به او حمله کردند و با زدن چند ضربه چاقو او را مجروح و سپس فرار کردند که با دوستان‌مان توانستیم ضارب را بگیریم.
در ادامه ناصر به‌عنوان متهم به قتل بازجویی شد و با انکار اتهام قتل عمد گفت: قصدم کشتن خسرو نبود و در دفاع از خودم به او چاقو زدم.

به نقل از ایران، با تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
در ابتدای جلسه اولیای‌دم خواستار صدور حکم قصاص شدند.
پس از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: من و دوستانم در پارک بودیم که خسرو به ما اعتراض کرد و بعد چاقویی از جیبش بیرون آورد و من هم چاقویش را گرفتم و یک ضربه به پای او زدم اما قصدم کشتن او نبود. امیدوارم اولیای‌دم من را ببخشند. من فرزند آنها را نمی‌شناختم که بخواهم او را به قتل برسانم.
با پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.