خلیل‌زاده: سعادتمند با مجوز هیات مدیره استقلال به ایتالیا رفت

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سفر مدیرعامل پیشین باشگاه به ایتالیا و مذاکره با «آندره استراماچونی» با مجوز هیات مدیره بود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، موضوع سفر «احمد سعادتمند» مدیرعامل اسبق استقلال به ایتالیا و مذاکره با «آندره استراماچونی»، یکی از موضوعات حاشیه‌ساز استقلال در اواخر فصل گذشته بود. اتفاقاتی که در نهایت به کناره‌گیری «فرهاد مجیدی» از سرمربیگری این تیم انجامید و البته خود سعادتمند هم پس از پایان فصل، از سمت خود برکنار شد.

«اسماعیل خلیل‌زاده» رییس هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (دوشنبه) در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره این موضوع گفت: سعادتمند در جلسه هیات مدیره اعلام کرد که باید برای پرداخت مطالبات «وینفرد شفر» و «آندره‌آ استراماچونی» سرمربیان پیشین باشگاه، با آنها مذاکره کنیم. هیات مدیره برای مذاکره به او مجوز سفر داد. در آن زمان استقلال باید در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رفت و به نظر من زمان مناسبی برای سفر به ایتالیا نبود اما سعادتمند گفت که ویزا گرفته است و باید پیش از تمام شدن زمان ویزای خود به این کشور برود.

وی همچنین درباره موضوع جدایی دکتر «امین نوروزی» پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: در قطر بحثی بین کادر پزشکی و برخی بازیکنان به وجود آمد اما چند روز پیش این موضوع مطرح شد که باشگاه باید پزشک داشته باشد و به این دلیل از او درخواست کردیم که به سر کار خود برگردد.

خلیل‌زاده درباره پرداخت مطالبات وینفرد شفر گفت: ۵۹۴ هزار دلار از مطالبات شفر در چند مرحله به حساب او در کرواسی واریز شده است. ۲۵ هزار فرانک سوییس هم به عنوان جریمه به فدراسیون بین‌المللی پرداخت شد. ۵۰ هزار دلار برای بازگشت میلیچ و ۳۵۰ هزار دلار برای برگشت «شیخ دیاباته» پرداخت کردیم. رسید پرداخت مطالبات به شفر را داریم و اگر او به فیفا اعلام نکند که مطالبات خود را گرفته، خودمان این کار را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: «ساشا شفر» هم ۱۳۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد اما از او به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده‌ایم. مطالبات او ربطی به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ندارد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره پرداخت رضایت‌نامه «محمد نادری» گفت: خودش پذیرفت که مبلغ لازم را به باشگاه بلژیکی بپردازد. مبلغ قرارداد نادری بالا نبود اما به اندازه‌ای بود که بتواند پول رضایت‌نامه به باشگاه قبلی خود را بدهد.

وی درباره مبلغ قرارداد بازیکنان در این فصل گفت: قراردادهای بازیکنان باید بازنگری شود. بعضی قراردادها رقمی حدود ۶ تا ۱۰ میلیارد تومان برای یک سال بسته شده است که آنها را مجدد بازنگری می‌کنیم.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا این قراردادها اصلاح می‌شود؟ گفت: به هرحال این قراردادها بسته شده و یک مدیر اجرایی آن را امضا کرده است اما آنها را بررسی می‌کنیم تا حد متعارف درباره آن رعایت شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.