وقتی خود مجیدی را از استقلال کنار گذاشتند!

فرهاد مجیدی درحالی وریا را از حضور در تمرینات استقلال منع کرده که خودش به دلیل بی انضباطی دوبار در آستانه اخراج از استقلال قرار داشت.

به گزارش تازه نیوز، فرهاد مجیدی بلافاصله پس از رفتاری که وریا غفوری داشت، اعلام کرد این بازیکن به دلیل رعایت نکردن نظم تیمی در اختیار باشگاه قرار گرفته و در مسابقه با فجر‌سپاسی حضور نخواهد داشت. مجیدی معتقد است اصول انضباطی نقش بسیار مهمی در مربیگری او ایفا می‌کند و تحت هیچ شرایطی با بی‌نظمی کنار نمی‌آید. البته نکته جالب توجه اینجاست که خود فرهاد مجیدی در دوران بازیگری دو بار به خاطر مسائل انضباطی در آستانه کنار گذاشته شدن از استقلال قرار داشت و سرمربیان وقت این تیم به شدت علیه او موضع گرفته بودند.

اولین بار این اتفاق پاییز سال 77 رخ داد که فرهاد حاضر به تمدید قراردادش با استقلال نشده و حتی شایعاتی پیرامون حضور او در پرسپولیس هم به گوش می‌رسید ولی ناصر حجازی سرمربی آن زمان استقلال، قبل از سفر این تیم به بغداد برای جدال با نیروی هوایی عراق در چارچوب جام باشگاه‌های آسیا، در مصاحبه ای از رفتار مجیدی و عدم حضورش در تمرینات انتقاد کرد و گفت: «مجیدی حتی اگر طلا هم باشد، او را نمی‌خواهم.» البته چند روز بعد، با وساطت و پیگیری علی فتح‌ا…‌زاده و معاونان باشگاه استقلال، قضیه فرهاد حل شد و به تمرینات این تیم بازگشت.

مرتبه دوم بهار سال 89 بود. زمانی که در بازی برگشت استقلال و راه‌آهن، فرهاد مجیدی با صمد مرفاوی سرمربی وقت استقلال به مشکل خورد و مرفاوی پس از پایان بازی قاطعانه علیه مجیدی مصاحبه تلویزیونی انجام داد. او حتی تصمیم داشت فرهاد را برای سفر به عربستان جهت برگزاری دیدار لیگ قهرمانان آسیا هم نبرد ولی ناصرخان حجازی پادرمیانی کرد و ماجرا را به طور کامل فیصله داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.