انفجار رستوران تیراژه ۱۹ مصدوم برجای گذاشت

انفجار و آتش‌سوزی رستورانی واقع در مرکز خرید تیراژه تهران منجر به مصدوم شدن ۱۹ نفر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، حدود ساعت ۸ و نیم شب دوشنبه، خبر آتش‌سوزی و انفجار در یک رستوران فست‌فود واقع در طبقه همکف مرکز خرید تیراژه به آتش‌نشانی و اورژانس اعلام شد و دقایقی بعد امدادگران در محل حاضر شدند.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درخصوص این حادثه گفت: با اعلام این حادثه در بلوار اشرفی اصفهانی تهران از ۴ایستگاه خودروهای امدادی راهی محل شدند و در نخستین بررسی‌ها مشخص شد در طبقه همکف این ساختمان یک باب مغازه ۳۰ یا ۴۰ متری فست‌فود که زیر آن نیز یک بوتیک لباس وجود داشته، حریق رخ داده و هر دو این مغازه‌ها دچار حریق شده بودند. ظاهر امر نشان می‌داد که انفجار نیز رخ داده زیرا بخشی از کف مغازه و سقف کاذب مغازه پایینی، خسارت دیده بود.

به نقل از ایران، چند کپسول گاز نیز از محل خارج و برق مغازه قطع شده بود. وی گفت: کسبه توانسته بودند در دقایق اولیه از محل خارج شوند. چندین دستگاه سیلندر گاز مایع ۵۰کیلویی که بسیار نیز خطرناک هستند از این مغازه‌ها خارج شدند. با تلاش امدادگران، ساعتی بعد آتش خاموش شد و نیروها پس از ایمن‌سازی، محل را ترک کردند. مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور نیز در این باره گفت: حریق در یک مغازه در طبقه همکف رخ داده و همکاران ما در اورژانس به همراه یک اتوبوس آمبولانس، دو آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه احتمالاً دلیل وقوع حریق، انفجار کپسول گاز بوده که البته نیازمند بررسی بیشتر توسط کارشناسان است، گفت: در این حادثه ۱۹ نفر مصدوم شدند که ۱۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.