رعب و حشت در شب؛ حمله اوباش به یک تالار عروسی

اوباش با حمله به کارگاه چوب بری آن را به آتش کشیدند، شیشه های تالار را شکستند و خودروهای مهمانان را تخریب کردند.

به گزارش تازه‌نیوز، چند جوان که در پی یک قرار نزاع به خیابان کشاورز مشهد رفته بودند، با رفتارهای اوباشگرانه و حمله به اموال مردم، چنان وحشتی را به راه انداختند که مهمانان یک تالار از شدت ترس هرکدام به سویی گریختند.
اواخر هفته گذشته درحالی که مهمانان یک تالار در جشن عروسی شرکت کرده بودند ناگهان در تاریکی شب، تعدادی از اوباش سابقه دار نعره زنان و عربده کشان وارد محل شدند تا نزاع دسته جمعی به راه بیندازند.

آنان که از قبل قرار نزاع را در کنار مغازه پرنده فروشی گذاشته بودند، سروصدای عجیبی در خیابان کشاورز به راه انداختند. این افراد که حالت طبیعی هم نداشتند برای ایجاد رعب و وحشت در خیابان شیشه های تالار را شکستند و سپس به تخریب خودروهای مهمانان جشن عروسی پرداختند.
مهمانان که از شدت ترس جیغ می کشیدند هرکدام به سویی می گریختند تا از وحشت آفرینی های اوباش در امان بمانند اما نزاع کنندگان که قصد قدرت نمایی داشتند ظرف محتوی بنزین را بیرون آوردند و یک کارگاه چوب بری را نیز به آتش کشیدند. با شعله ور شدن آتش، لباس های مالک کارگاه نیز آتش گرفت و رعب و وحشتی عجیب در محل به راه افتاد. با کمک اهالی و مغازه داران بالاخره شعله های سرکش آتش خاموش شد.

به نقل از خراسان، با گزارش شهروندان به پلیس ۱۱۰، بلافاصله گروهی از نیروهای کلانتری سپاد مشهد با دستور شبانه سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری) عازم خیابان کشاورز شدند تا به وحشت آفرینی های اوباش پایان دهند اما سابقه داران خطرناک با مشاهده خودروهای پلیس بلافاصله از محل گریختند و در تاریکی شب به مکان نامعلومی رفتند. از سوی دیگر با توجه به اهمیت موضوع و با تاکید سرهنگ حسین دهقان پور(فرمانده انتظامی مشهد) برای دستگیری سریع عاملان اخلال در نظم عمومی، بی درنگ نیروهای عملیاتی کلانتری وارد عمل شدند و ۳ تن از سرکردگان این ماجرا را به دام انداختند و به مراجع قضایی معرفی کردند. این گزارش حاکی است تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان مرتبط با این پرونده همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

7 نظر
  1. عبدالله

    مَلْعونینَ أَیْنَما ثُقِفو أُخِذو وَ قُتِّلو تَقْتیلاً [الأحزاب ۶۱]
    خدا که ارحم الراحمین است فرموده: سزای مفسدین فی الأرض اعدام است
    و السلام

  2. طلا بگیرید متن

    باید سایت هایی که مطالب سیاسی دارند باز باشند و مطالب بی ادبی و بی شخصیتی
    که نتیجه ان دروغ و حسد خانه مان سوز ه و ظلم است محدود بشود ریشه کن بشه
    و باید این چیزها حتی در جهان هم محدود بشوند …………به نظرم افراد پرمغز و جوان مرد و ایران جمعه کنند خود اینها سایتهای مناسب را اسمبل کنند و به وزیر ارتباطات بدهند و بقیه اینترنت محدود کنند
    من همین اوخر می خواستم انمیشن سریال گروه شباب دانلود کنم و وقتی سر چ کردم به یک سایتی در سرچ هام رسیدم که فیلمها مبتذل داشت جالب بدون فیلتر بود و بدون فیلتر شکن باز بود ….حلا این کودکان چه گناهی کردن …نمیشه از روی شکم بگیم اینترنت را باز بزارند
    اگر یک نفر در خانه ای بی ادبی کرد باید جلوش گرفت و گرنه اعصاب همه را خورد می کند
    محدود کردن اینترنت مثل این شده می ترسیم که سایتهای بی ادبانه را محدود کنیم و اینها باعث نابودی اعصاب و باعث هزاران بلا می شوند
    …….. برای یک بارم که شده در تلویزون و همه یک جنگ تمام عیاری علیه بی ادبی بشود
    حتی اگر یک نفر بی ادب باشه حقوق ان قطع بشه یا جریمه
    باشه هم در فیلم و هم در تلویزون رادیو بگند شما چه حقی دارید سر دیگران داد می زنید دروغ میگد و فریب می دید روزی هزار بار باید در رادیو و تلویزوون تکرار کنند این جمله را و پیام بازرگانی این باشه نه تبلیغ برنج طبیعت و حلوای عقاب و هزاران تبلیغ دیگه نباشه و مخلص کار کنند ….نکته ضروری این تبلیغ ها حذف کنند و هزاران نیش به دلهایدروغگوبیادببزنن

  3. علی

    درسایه کم کاری نیروی انتظامی این جوجه لاتها جولان میدن ….
    بعدشم با این سیستم فوق لاکپشتی قضا این ۴تا نی قلیون‌ یه مدت تو هتل زندان پلو خورشت میخورن به نرخصی میرن و یه بدنی چاق میکنن و با افتخار ازاد میشن و روز از نو .

  4. محمود

    سلام، متاسفانه اخبار روزانه این درگیریها عادی شده که نشانه ضعف قوه قضاییه با این افراد می باشد، حکم محارب برای تمامی چاقو کشان صدق می کند، چرا اعدام نمی شوند الله و علم.

  5. اسلامی

    مثل پلیس آمریکا این ها را باید در محل معدوم کنند تا کار به دادگاه نکشد.

  6. علی

    ابتدا دستگیر می شوند بعد به مراجع قضایی معرفی می شوند نهایتا بعد از چند ماه حبس با عزت و احترام آزاد می شوند ! و دوباره کار خود را شروع می کنند اگر قانون با این افراد برخورد جدی و سختگیرانه داشته باشد کسی به خود جرات خودنمایی و عربده کشی نمی دهد ظاهرا پلیس در برخورد با افراد عادی و جرائم ساده سختگیری بیشتری از خود نشان می هد تا برخورد با اراذل و اوباش.

  7. محسنی

    امنیت را لا اقل ازش حراست کنیم تا دشمن شاد نباشیم گرانی و فلاکت پیش کش لا اقل امنیت. لطفاً به عنوان دلسوزی به کشور وملت خودتان این نگرانی را به گوش مسئولین محترم برسانید .باتشکر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.