جیب‌بر اتوبوس‌ها دستگیر شد/ متهم زمان دستگیری ۴ گوشی دزدی همراه داشت!

جوان جیب بری که در اتوبوس های شهری گوشی مسافران را سرقت می کرد با هوشیاری شهروندان دستگیر شد و به چندین فقره «گوشی زنی» اعتراف کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰، مبنی بر این که از فرار یک جیب بر جلوگیری کرده اند بلافاصله گروه گشت کلانتری رسالت مشهد عازم خیابان ابوذر شد. بررسی های مقدماتی نیروهای انتظامی بیانگر آن بود که یک جیب بر حرفه ای در حالی که سعی داشت گوشی تلفن یکی از مسافران اتوبوس را سرقت کند، با هوشیاری شهروندان لو رفته است. با انتقال این سارق معتاد به کلانتری بازجویی های تخصصی از وی در دایره تجسس در حالی آغاز شد که ماموران انتظامی هنگام بازرسی بدنی از وی، چهار دستگاه گوشی تلفن را کشف کردند که از جیب مسافران اتوبوس های شهری سرقت کرده بود.

به نقل از خراسان، این سارق ۴۰ ساله در اعترافات خود گفت: از زمانی که به دلیل اعتیاد از کار اخراج شدم به جیب بری در اتوبوس های شهری روی آوردم. امروز هم گوشی نوجوانی را در اتوبوس بی آر تی ربودم و سپس به درون یک حسینیه رفتم و گوشی فرد دیگری را در میان جمعیت از جیب او زدم. دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شده را هم در ایستگاه اتوبوس خیابان رسالت از جیب مسافران زدم ولی در خیابان ابوذر مسافران به من مشکوک شدند و مچم را گرفتند. گزارش خراسان حاکی است: این «گوشی زن» حرفه ای پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی شاکیان با دستور سرگرد لطفی (رئیس کلانتری رسالت) به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.