فشار انگلیس به یوفا برای محرومیت روسيه

پوتین کار دست روسیه داد؛ میزبانی فینال لیگ قهرمانان لغو شد؟

نادین دوریس وزیر فرهنگ انگلیس نیز گفته است که «نگرانی‌های جدی» مرتبط با برگزاری فینال لیگ قهرمانان یوفا در روسیه را مطرح خواهد کرد.

به گزارش تازه نیوز، نخست وزیر انگلیس از اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) خواست به دلیل تشدید تنش ها بین مسکو و کیف، فینال لیگ قهرمانان اروپا را به خارج از روسیه منتقل کند. بوریس جانسون این خواسته را در مجلس عوام بریتانیا مطرح کرد.

این درحالیست که یوفا واکنش جدیدی را به غیر از بیانیه هفته گذشته خود مبنی بر «رصد دقیق و پیوسته شرایط» نداشته و هیچ برنامه‌ای را برای تغییر ورزشگاه میزبان فینال لیگ قهرمانان ندارد. با این حال، براساس گزارش منابع خبری آگاه، مناقشه روسیه و اوکراین از سوی مقامات عالیرتبه یوفا از جمله «الکساندر چفرین» رییس این نهاد به بحث گذاشته شده است.

«نادین دوریس» وزیر فرهنگ انگلیس نیز گفته است که «نگرانی‌های جدی» مرتبط با برگزاری فینال لیگ قهرمانان یوفا در روسیه را مطرح خواهد کرد.

همچنین «آلکسی سوروکین» عضو شورای فیفا که ریاست کمیته سازماندهی فینال لیگ قهرمانان را نیز برعهده دارد، گفته است که در مورد از دست رفتن امتیاز میزبانی سن‌پترزبورگ، هیچ بحثی با یوفا صورت نگرفته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.