متلک مدیرعامل استقلال به پرسپولیسی‌ها: قهرمانی ما را مثل بقیه تعیین نکرده‌اند!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما خودمان در زمین فوتبال بازی می‌کنیم و 3 امتیاز را می‌گیریم. بلدیم برد بیاوریم، تجربه کردیم.

به گزارش تازه نیوز، مصطفی آجورلو در نشست هم اندیشی با پیشکسوتان باشگاه استقلال صحبت‌های مهمی را درباره مسائل مختلف برزبان پیرامون استقلال بر زبان آورد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

نباید چیزی بگویم به وحدت استقلال آسیب بزند
من قبلاً هر چه می‌خواستم می‌گفتم، اما اینجا باشگاه استقلال است و هر چه می‌خواهم بگویم، اول باید به من بگویند که چه بگویم! اینجا باید مراقب باشم، چیزی نگویم که به وحدت و اتحاد تیم استقلال آسیب بزند.

اوایل کسی ما را باور نمی‌کرد
چیزی که استقلال را به این نقطه رسانده، آرامش است و حمایت تک تک شما پیشکسوتان و هواداران عزیز. در هفته های اول کسی باور نمی‌کرد انرژی مثبت استمرار داشته باشد. اول خودمان باور کردیم و کم کم دیگران باور کردند که موفقیت ها پایدار است. برای قهرمانی 11 بازی دیگر داریم و با آرامش باید جلو برویم. نه یک جام که باید به هردوجام فکر کنیم.

شب و صبح وظهر مانع ایجاد می‌کنند
حدودا 40 سال است در حوزه های مختلف کار کردم، اما سخت‌ترین دوران را در این چند ماه در استقلال گذراندم. شب که می‌خواهی بخوابی یک مانع ایجاد می‌کنند،‌صبح که بیدار می‌شوی یک مانع و ظهر هم یک مانع دیگر. چه کسی؟ آنهایی که می‌خواهند استقلال قهرمان نشود. ما که نباید آتش بیار معرکه شویم چون همه این کار را می‌کنند.

به وریا گفتم استقلال از همه چیز مهم‌تر است
امروز صبح که وریا را به دفترم دعوت کردم وآمد، گفت خیلی سوال دارم. گفتم پاسخ می‌دهم فقط یک مساله؛ گفتم به نظر شما استقلال از همه ما مهم‌تر نیست؟ گفت بله.

کوتاه نمی‌آیم، این استقلال باید قهرمان شود
این استقلال اول باید قهرمان شود و این موضوع اصلی برای من است. درباره اش با هیچ کس کوتاه نخواهم آمد. نه درباره بازیکن نه کادرفنی، نه هوادار، نه رقیب، نه کسانی که چوب لای چرخ می‌گذارند. ابدا کوتاه نمی‌آیم. این تیم به لطف خدا باید قهرمان شود.

قهرمانی ما را مثل بقیه تعیین نکرده‌اند!
بعضی ها ممکن است در فضای مجازی بگویند تعیین کرده‌اند که استقلال قهرمان شود. نه، ما مثل بقیه نیستیم که تعیین کنند! ما خودمان در زمین فوتبال بازی می‌کنیم و 3 امتیاز را می‌گیریم. بلدیم برد بیاوریم، تجربه کردیم.

بسته بودند که استقلال به آسیا نرود
قهرمانی، مهم ترین خواسته هوادار است که من به عنوان خدمت‌گزار این عرصه هرگز اجازه نمی‌دهم کسی به آن خدشه وارد کند. چه بیرونی‌ها و چه دوستان خودمان در داخل. ممکن است زمانی که من نیامده بودم،‌بسته بودند تا تیم استقلال به لیگ قهرمانان آسیا نرود؛ ما آمدیم و مزاحمت ایجاد کردیم، چون این را بسته بودند!

به دنبال رکورد امتیاز آوری در تاریخ هستیم
امروز ما با آرامش خود به تیم ، به فرهاد مجیدی و تک تک بازیکنان باید کمک کنیم تا 11 بازی بعد را هم برایمان امتیازهایی را بیاورند که اولین بار در جدول ایران به دست می‌آید و نام قهرمان با آن امتیاز به ثبت برسد.

به فرهاد گفتم باید 75 امتیاز بگیری
من روزاول که با فرهاد نشستم، به او گفتم 90 امتیاز در لیگ وجود دارد، 75 امتیاز را می‌خواهم؛ برو کسب کن. فوتبالی می‌خواهم، نه مثل دیگران. پس به کمک هواداران و پیشکسوتان نیاز دارم.

اراده مان را به شما تحمیل کردیم
آنقدر برایم در این چند ماه مشکل ایجاد کردند که مایل نیستم توضیح بدهم. ولی این را بدانند، تیم ما و هواداران مان از مشکلات و موانع پیش رو قوی‌تریم. باور کنید قدرتمندیم. اراده مان را به شما تحمیل کردیم و بازهم می‌کنیم.

مشکل سربازی درست نکنید و نکنید قدرتمند هستیم
چه برای ما مشکل سربازی ایجاد کنید ، چه نکنید ما قدرتمند هستیم. وقتی از خانه ام صبح بیرون می‌آیم ، آیا به کلانتری محل می‌روم و می‌پرسم آیا من از چراغ سبز می‌توانم رد شوم؟ معلوم است که باید رد شوم. آیین نامه ای که می‌گویدبازیکن در سطح ملی تا 30 سالگی به خدمت نرود مشخص است. بازیکن من به تیم ملی دعوت شده و نامش در فیفا رجیستر شده، چرا نمی‌گذارید در تیمش باشد؟ 28 ساله است و قانون می‌گوید تا 30 سالگی مشکلی ندارد. چرا این کار را می‌کنید؟

دستور بالاترین مقام را گرفتم، اما می‌خواهم قانونی باشد
من پیش آقای اشتری رفتم، با آقای مهری صحبت کردم؛ من دستور بالاترین مقام را گرفتم؛ اما من دنبال قانون هستم. مثل بعضی های دیگر دنبال بی قانونی که نیستم تا هرکار خواستم بکنم. هویت من قانون است.

مگر قانون را با فضای مجازی می‌سنجید؟
چرا کسی صدایش بلند نمی‌شود تا بگوید آقای آجورلو بیا تا توجیهت کنم؟ بگوید حرفت غیرقانونی است. چرا در اتاق های دربسته تصمیم می‌گیرید؟ چه کسی به شما چنین مجوزی داده تا درباره حقوق 35، 40 میلیون جمعیت در اتاق های بسته تصمیم بگیرید و بگویید چون ممکن است فضای مجازی به ما حمله کند، باید اینطور باشد. مگر قانون را با فضای مجازی می‌سنجید؟ قانون ، قانون است.

به فرمایش آن بزرگوار روی پیشواز موبایل تان عمل کنید
شما که روی پیشواز تلفن‌تان فرمایش یک بزرگوار را گذاشتید که از قانون حرف می‌زند ، به قانون عمل کنید. نمی‌خواهد فرمایش او را روی موبایل بگذارید. من اجازه نخواهم داد که کسی فرصت های قانونی استقلال را در پشت درهای بسته با لابی ندهد.

لباسی که تن شماست، لباس قانونمندی است
مرادمند 28 ساله است، به تیم ملی دعوت شده ، ‌ رجیستر بوده و این بازیکن تا 30 سال می‌تواند بازی کند. قانونی که خودتان نوشته‌اید را عمل کنید. چرا سکوت می‌کنید؟ چرا آقای مهری مسئولیتش را به آقای زاده‌کمند(رییس سازمان نظام وظیفه) می‌سپارد و می‌گوید ایشان اینطور می‌گوید؟ آقای دوستی، آقای علیزاده، آقای علیدوست؛ شما که می‌دانید من درست می‌گویم. مگر لباسی که برتن شماست، لباس قانونمندی نیست؟ چرا فکر می‌کردید من آجورلو از زور استفاده کرده و می‌روم هرکاری دلم می‌خواهم انجام می‌دهم؟ نه!

مرادمند تا 30 سالگی بازیکن استقلال است
درباره مرادمند می‌گویم که او تا 30 سالگی بازیکن استقلال خواهد بود ؛ البته به شرطی که قراردادش را تمدید کند. در این مدتی که قرارداد دارد بازیکن استقلال است. مختار است که قراردادش را تمدید کند یا نه.

چرا یزدانی را 8 روز زودتر فراخواندند؟
درباره آقای سیاوش یزدانی هم صحبتی نمی‌کنم. او 30 ساله است و قانون می‌گوید سرباز است ولی او از 8 اسفند سرباز است. چرا شما یکم اسفند او را خواندید؟ آقای دکتر سمیعی؛ مگر شما معاون حقوقی باشگاه نیستید؟ مگر مملکت صاحب ندارد؟ مگر قانون ندارد؟ چرا این بازیکن را 8 روز زودتر فراخواندند؟

۱ نظر
  1. امیر

    بله در پرونده مشابه تبم گل گهر سه هیچ میشه .پرونده مشابه استقلال هیچ .تیمی که تا الان با حمایت بی چون و چرای حکومت و گدایی امتیاز صدر جدوله.سردار بزرگ جنگ خوب از قدرت خودت استفاده کردی دمت گرم .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.