رمزگشایی از علامت «Z» پشت تانک‌های روسی +تصاویر

علامتی شبیه حرف لاتین «زِد» روی تانک‌ها و کامیون‌های روسی دیده می‌شود. بسیاری تلاش کرده‌اند با گمانه‌ زنی‌ معنای این علامت را رمزگشایی کنند.

به گزارش تازه نیوز، دیوید کیم، افسر سابق اطلاعات میدانی، بر این عقیده است که این علامت به معنای «نقطه بدون بازگشت» است.

عده‌ای دیگر معتقدند که این علامت گروه مزدوران حرفه‌ای، موسوم به گروه «واگنر» است که روسیه در درگیری‌های برون مرزی از آنها استفاده می‌کند.

از آنجایی که اسم رئیس جمهوری اوکراین هم با حرف «ز» شروع می‌شود، بعضی‌ها هم معتقدند که این هشداری به ولودیمیر زلنسکی است.

برخی هم فکر می‌کنند که این علامت گذاری فقط‌ به این دلیل است که وسائط نقلیه روسیه به دلیل شباهتشان با وسائط نقلیه اوکراین قابل تشخیص باشند تا نیروهای خودی به آنها شلیک نکنند.

در هرصورت هنوز مشخص نیست معنی این علامت چیست و گمانه زنی‌ها ادامه دارد.

5 نظر
  1. محمدرضا

    اگه یادتون باشه ولادیمیر پوتین گفته بود که سلاحی داره که در دنیا نظیری نداره واین حروف z هم بی معنی نیست…
    برداشت من اینه که این سلاح میتونه ویروس باشه و این حروف z می‌تونه به معنای زامبی باشه یعنی این سلاح میتونه ویروس زامبی باشه.
    میدونم دارید به چی فکر میکنید ، حتماً دارید میگید من دیوونم ، این فقط نظر شخصی ام بود.
    الان جمعیت کل انسانها حدود ۷/۸ میلیارد نفر هست و این در حال افزایش هست و با این روند مواد غذایی رفته رفته در حال اتمام هست و باید فکری برای کاهش جمعیت کنند …
    حالا این سلاح و حرف z به معنای ویروس زامبی هست که برای کاهش جمعیت استفاده خواهد شد.
    باز هم میکم این فقط نظر شخصی من هست هرکسی نظر خودشو داره

  2. شهلا

    معنیش اینه مااینجاهستیم!!!

  3. مم

    حوادث این فیلم ده سال پس از فیلم اول رخ می‌دهد و مردم کالیفرنیا باید برای الحاق به آمریکا در رفراندم شرکت کنند. اما زورو باید از امنیت برگزاری این رای‌گیری اطمینان حاصل کند. از طرفی النا (کاترین زتا جونز) باور دارد که آلخاندرو باید از زورو بودن کناره‌گیری کند و به خانواده خود توجه بیشتری کند. اما آلخاندرو (آنتونیو باندراس) معتقد است که مردم هنوز به او نیاز دارند و همین موضوع باعث جدایی آن‌ها از هم می‌شود و النا با مرد دیگری ازدواج می‌کند که این موضوع سبب می‌شود تا آلخاندرو دچار افسردگی شود. از طرف دیگر اتفاقات مشکوک دیگری در شهر رخ داده که به زورو انگیزه مبارزه می‌دهد…

  4. مم

    وقایع فیلم که در سال ۱۸۵۰ اتفاق می‌افتد، شامل تعداد قابل توجهی از انحرافات نسبت به تاریخ ملی می‌باشد، به ویژه در به تصویر کشیدن ایالات کنفدراسیون سازمان یافته آمریکا و راه‌آهن بین قاره ای که فرضاً تکمیل شده‌است که هر کدام به بیش از یک دهه قبل از زمان خود تعلق دارند. انحرافات اضافی شامل نقل قولی از آدرس گتیزبورگ می‌باشد که تا سال ۱۸۶۳ نوشته نشد و نقشه ای کشف شده توسط زورو که دو ایالت (آریزونا و نیومکزیکو) را مشخص می‌کند که تا سال ۱۹۱۲ به عنوان ایالت شناخته نشدند. علاوه بر این چندین ایالت دیگر روی نقشه نشان داده شده‌است که مدت‌ها بعد از کالیفرنیا وارد اتحادیه شدند. این فیلم همچنین دارای شخصیت‌هایی است که خود را به عنوان مأموران آژانس کارآگاه پینکرتون که در سال ۱۸۵۰ تأسیس شده بود معرفی می‌کنند، در حالی که آن زمان به عنوان آژانس پلیس شمال غربی شناخته می‌شد…

  5. SS VON BRAUN

    این نماد اشاره ای به جنگ جهانی دوم و شکست نازی ها توسط روس هاست و این زد هم صلیب شکسته با بازو های بریده شده هست Z

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.