تعقیب و گریز مسلحانه به مرگ سارق ختم شد

سارقی که یک گونی پر از لوازم سرقتی روی دوش داشت، در جریان درگیری مسلحانه با پلیس جان باخت.

به گزارش تازه‌نیوز، ساعت ۲ بعد از ظهر پنجشنبه ۵ اسفند، مأموران گشت یکی از کلانتری‌های پایتخت، حین گشت در خیابان به مرد جوانی مشکوک شدند. مرد جوان گونی بر دوش داشت و رفتارش عجیب بود.
مأموران گشت پلیس از مرد جوان خواستند که توقف کند تا به بازرسی گونی بپردازند. اما وی بدون توجه به دستور ایست آنها، اقدام به فرار کرد. فراری که باعث تعقیب و گریز شد. پس از طی مسافتی، وقتی پلیس را در تعقیب خود دید، گونی را داخل مغازه‌ای انداخته و کلت کمری را از جیبش بیرون آورد و به سمت مأموران شلیک کرد.

به نقل از ایران، اخطارهای مأموران به مرد جوان بی‌نتیجه بود و درنهایت آنها نیز دست به اسلحه شده و با رعایت قوانین به‌کار‌گیری سلاح، اقدام به تیراندازی به مرد مسلح کردند. در این تیراندازی مرد جوان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جانش را از دست داد. با مرگ مرد جوان، موضوع به بازپرس محمد تقی شعبانی اعلام شد. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که شیرآلات و وسایل سرقتی داخل گونی مرد جوان بوده است. همچنین در بازرسی بدنی از او هیچ مدرکی که هویتش را برملا کند به‌دست نیامد. به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن هویت مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.