پیدا شدن جسد تعمیرکار روی سقف خانه +عکس

تعمیرکاری که در حال تعمیر سقف خانه بود بر اثر برق گرفتگی جانش را از دست داد.

به گزارش تازه‌نیوز، جسد یک مرد اهل مالزی که گفته می‌شود حین تعمیر سقف یک خانه دچار برق گرفتگی شده روی سقف پیدا شد. بنا به گزارش goodymay.com این اتفاق در منطقه لورونگ پائو در دِرگا مالزی رخ داد.

در این حادثه قربانی ۳۸ ساله در حال انجام تعمیرات روی سقف خانه بوده که دچار برق گرفتگی شده است. «احمد نائوفال عبدالله»، رئیس مرکز آتش نشانی محلی گفت که مرکز آتش نشانی تماسی در مورد وقوع این حادثه در ساعت ۱۱/۴۶ دقیقه صبح روز ۲۴ فوریه دریافت کرده است. بنا به گفته این مقام محلی تیم‌های آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

برق گرفتگی

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، عبدالله در این باره گفت: “هنگامی که ماموران آتش نشانی به محل حادثه رسیدند، جسد یک مرد جوان را روی سقف خانه که تصور می‌شود دچار برق گرفتگی شده پیدا کردند. مرگ این مرد توسط مقامات بهداشت محلی مورد تایید قرار گرفت. پس از انجام معاینات اولیه و محرز شدن مرگ قربانی، جسد وی توسط برانکارد به پایین منتقل شد. جسد قربانی برای تحقیقات بیشتر به پلیس تحویل داده شد.”

یک مقام پلیس محلی مالزی نیز با تایید این خبر گفت که جسد قربانی که هنوز هویتش اعلام نشده برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان منتقل شده است. تحقیقات پلیس مالزی در این باره ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.