مهاجم استقلال مقابل پرسپولیس ناکامی‌هایش را جبران می‌کند؟

رودی ژستد مهاجم اهل بنین استقلال در این فصل در خط حمله آبی پوشان پرتلاش ظاهر شده ولی در امر گلزنی ناموفق بوده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، «او بازیکن سرسختی است، باید حتما مقابلش بازی کنید تا بفهمید که چقدر شما را اذیت می کند». این نقل قولی است از سمت یکی از مدافعان لیگ برتر که مقابل ژستد بازی کرده است. بازیکن بلند قامتی که روی هوا بسیار فعال است و بالاتر از او سر زدن، کار سخت و دشواری است.

بازیکنی که با رزومه بازی در لیگ برتر انگلیس و باز کردن دروازه لیورپول و منچستر به ایران آمد اما کمی زمان برد تا با شرایط جدید و سبک بازی هم تیمی هایش آشنا شود. با این وجود، او در خط حمله بازیکن بسیار فعالی نشان داده و روی هوا تقریبا اکثر ضربات سر را می زند.

ژستد در دیدار برابر نساجی نیز دو بار با ضربات سر تا مرز باز کردن دروازه حریف پیش رفت که هر دو بار، علیرضا حقیقی با واکنش هایی استثنایی، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. یک بار در نیمه نخست با کمک تیرک دروازه و یک مرتبه نیز در نیمه دوم با یک دست، ضربه سر ژستد را مهار کرد.

هر چقدر که مهاجم اهل بنین استقلال در هوا فعال بوده و توانسته است توپ های سوم را برای هم تیمی هایش فراهم کند اما واقعیت این است که آمار گلزنی او در این فصل نگران کننده است. بازیکنی که به اندازه کافی فرصت حضور در ترکیب استقلال را داشته اما تنها ۲ بار موفق به گلزنی شده و ۲ مرتبه نیز پاس گل داده است.

به نظر می رسد که ژستد می بایست روی ضربات آخرش بیشتر از قبل کار کند و از فرصت هایش نهایت بهره را ببرد. هواداران استقلال که آمار خوب دیاباته در لیگ نوزدهم را به یاد دارند، از رودی ژستد نیز انتظار دارند تا در بازی های بعدی پایش به گل باز شود.

اتفاقی که در دیدار برابر گل گهر و دوئل او با کیروش استنلی دیگر بازیکن بلند قامت لیگ، می تواند جالب توجه باشد. باید دید از میان این دو بازیکن که روی هوا فوق العاده کار می کنند، کدام یک پیروز نهایی خواهد بود. چنانچه ژستد بتواند در بازی های پیش رو بخصوص دیدار مقابل گل گهر و پرسپولیس گلزنی کند، تمام ناکامی هایش در بحث گلزنی را پشت سر خواهد گذاشت.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.