حضور وریا غفوری بعد از عذرخواهی در تمرین استقلال +عکس

کاپیتان استقلال که پس از کنار گذاشتن مشکلات و عذرخواهی از کادرفنی به تمرینات بازگشته بود، با روحیه بالایی در زمین آرارات حاضر شد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ورزش‌سه، خبر کنار گذاشته شدن وریا غفوری از تمرینات استقلال خبری شوکه کننده بود. هواداران باور نداشتند که کاپیتان تیمشان در تمرین پیش از بازی با فجرسپاسی از کوره در رفته و فرهاد مجیدی نیز او را در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده است.

اما این اتفاق رخ داد و غفوری دو دیدار برابر فجرسپاسی و نساجی را از دست داد. با این وجود، دو روز پیش این بازیکن با معذرت خواهی از کادرفنی و هم‌تیمی‌هایش، به تمرینات تیم بازگشت تا دو طرف اختلافات را کنار گذاشته و برای موفقیت استقلال در این فصل تلاش کنند.

وریا امروز با حضور در زمین تمرین آرارات، همپای سایر هم‌تیمی‌هایش به تمرین پرداخت تا به کادرفنی نشان دهد که برای دیدار حساس بعدی مقابل گل گهر در دسترس است و بازی کردن او بستگی به نظر فرهاد مجیدی دارد.

نکته جالب در این خصوص، روحیه بالای کاپتان استقلال و چهره خندان او بود و اینگونه نشان داد که حتی نیمکت نشینی او و حضور ثابت صالح حردانی در ترکیب آبی پوشان، از انگیزه هایش کم نخواهد کرد و غفوری در تلاش برای پس گرفتن جایگاهش در ترکیب اصلی است.

غفوری در بخشی از این تمرینات اقدام به وزنه زنی کرد تا بتواند به دلیل دوری چند روزه‌اش از تمرینات، آمادگی بدنی خود را حفظ کند تا بدون مشکل در بازی‌های بعدی استقلال به میدان برود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.