تغییر اجباری در ترکیب اصلی پرسپولیس

میلاد سرلک درحالی بازی با صنعت نفت را از دست داد که در دیدار رفت تک گل پرسپولیس را در دقیقه ۷۲ به تیم آبادانی زد و عامل اصلی برد تیمش لقب گرفته بود.

به گزارش تازه نیوز، میلاد سرلک در جریان بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر که با برتری سه بر یک سرخ‌پوشان به اتمام رسید، از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.

نکته قابل تأمل تشخیص زودهنگام این مصدومیت از سوی میلاد سرلک بود. این بازیکن بلافاصله با اشاره به کادرفنی پرسپولیس درخواست کرد تعویض شود.

او روز سه شنبه گذشته ام آر آی داد و نتیجه آن مشخص کرد با وجود کشیدگی همسترینگ، مصدومیت سرلک چندان حاد نیست و شاید بتواند دقایقی بازی کند. با این وجود سرمربی پرسپولیس ریسک نکرد و ترجیح داد این هافبک ملی پوش خودش را به آبادان نبرد.

شاید تجربه تلخ تشدید مصدومیت امید عالیشاه در دیدار سوپرجام باعث شد یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد به میلاد سرلک استراحت داده و او را برای دیدارهای حساس بعدی پرسپولیس حفظ کند.

این احتمال وجود دارد در دیدار با صنعت نفت درآبادان، یحیی گل محمدی از کمال کامیابی نیا به عنوان تنها هافبک دفاعی تیمش استفاده کند وسرخ ها با سیستم هجومی تر به میدان بروند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.