مدیران بارسلونا و رئال حتی از پوتین هم بیشتر دروغ می‌گویند!

خاویر تباس، رئیس لالیگا در تازه ترین مصاحبه خود در مورد پروژه سوپرلیگ اروپا صحبت کرد و سران سه باشگاه اصلی این پروژه را دروغ گو خطاب نمود.

به گزارش تازه نیوز، در حالی که انتظار می رود به زودی آنیلی مالک باشگاه یوونتوس فرمت جدید پروژه سوپرلیگ را اعلام نماید، خاویر تباس در مصاحبه با دیلی میل موضوعاتی را مطرح کرده که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

  • آنیلی باید این پروژه را توضیح دهد. اگر این کار را نکند، دروغ می گوید. یک هفته پیش فکر می کنم در خانه او بود که این سه تیم با هم جلسه ای داشتند. حال آنها می گویند که جایگاه ثابتی نمی خواهند. رئال مادرید می گوید که جایگاهی در سطح اول نمی خواهد. این دروغ است. حضور تیم های انگلیسی در این رقابت ها بسیار سخت است، بنابراین آن ها در حال ایجاد یک لیگ اروپایی در دو دسته و همچنین لیگ های داخلی در دو دسته هستند. دو یا سه تیم سقوط خواهند کرد اما همیشه تیم های معمول یعنی یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید وجود خواهند داشت. سقوط برای آنها سخت خواهد بود.
  • آنها با یوفا و لیگ برتر که رشد آن ها چیزی برخلاف مدل مد نظرشان است، دشمنی می کنند. ما این را می دانیم و این اطلاعات را داریم. آنها می توانند هر چه می خواهند بگویند اما این چیزی است که روی آن کار می کنند. صادقانه بگویم، قسم می خورم هر گاه در مورد این پروژه می خوانم، فکر می کنم آن ها حتی بیشتر از پوتین دروغ می گویند. آن ها اصرار دارند که معرفی این پروژه تاثیری روی لیگ های داخلی نخواهد داشت. ما باید احمق و خنگ باشیم که این را باور کنیم. اما همه ما می گوییم که این پروژه به لیگ های داخلی آسیب می زند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.