قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو و سایپا شنبه ۱۴ اسفند/ پراید ۱۸۵ میلیون تومان شد

قیمت تندر ۹۰ امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ با هفت میلیون تومان کاهش به ۴۳۵ میلیون تومان و تیبا با یک میلیون تومان کاهش به ۱۸۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش تازه نیوز، قیمت محصولات سایپا امروز شنبه ۱۴ اسفند نوسانی یک میلیون تومانی داشت. پراید ۱۱۱ امروز با یک میلیون تومان کاهش به ۱۸۵ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان کاهش به ۱۷۰ میلیون و پراید ۱۵۱ به ۱۵۹ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۲ یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و ۱۶۳ میلیون تومان به فروش رسید. قیمت تیبا امروز با یک میلیون کاهش نسبت به پنجشنبه به ۱۸۰ میلیون تومان رسید. تیبا دو هم با یک میلیون تومان کاهش به ۱۸۴ میلیون تومان و تیبا دو پلاس با یک میلیون تومان افزایش به ۲۰۶ میلیون تومان رسید.

قیمت سمند LX امروز شنبه ۱۴ اسفند با یک میلیون تومان کاهش به ۲۶۶ میلیون تومان رسید. سمند EF7 هم با یک میلیون کاهش امروز ۲۶۳ میلیون تومان بود. سمند سورن ELX سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت و امروز به ۲۸۰ میلیون تومان رسید. پژو ۴۰۵ با پنج میلیون تومان کاهش به ۲۷۰ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ اتوماتیک یک میلیون تومان گران‌تر از پنجشنبه بود و ۵۳۸ میلیون تومان بود. پژو ۲۰۶ تیپ پنج هم با سه میلیون تومان کاهش قیمت به ۳۲۱ میلیون تومان رسید. تندر ۹۰، اما این هفته را هفت میلیون تومان کاهش قیمت آغاز کرد و ۴۳۵ میلیون تومان به فروش رسید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.