امید یحیی به ۶ استقلالی

امید گل محمدی به ۶ سرمربی استقلالی است که بتوانند تیم سابقشان را در بازی های باقی مانده متوقف کنند.

به گزارش تازه نیوز، لیگ برتر به ایستگاه بیست ویکم رسید و بازیها با حساسیت زیادی دنبال می شود. اوج حساسیت را در بالای جدول و رقابت بین دو غول مطرح پایتخت شاهد هستیم. استقلال تا قبل از شروع هفته بیستویکم با 3 امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس صدرنشین است و البته شانس بیشتری هم برای قهرمانی در این فصل دارد. با این حال با توجه به بازیهای باقی مانده تا پایان فصل، پرسپولیسی ها امیدوارند تا استقلال در بازیهای نسبتاً سخت تری که دارد، امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس بتواند جای این تیم را در صدر جدول بگیرد. با توجه به حضور تعداد زیادی از پیشکسوتان استقلال روی نیمکت تیم های مختلف لیگ برتری، یحیی و تیمش امیدوارند تا این افراد بتوانند از تیم فرهاد مجیدی امتیاز بگیرند.

در واقع امید گل محمدی به ۶ سرمربی استقلالی است که بتوانند تیم سابق شان را در بازی های باقی مانده متوقف کنند و از آن طرف خود پرسپولیس هم بتواند حداکثر امتیازات را در دیدارهای پیش روی خود کسب کند. نکته امیدوارکننده برای استقلال و فرهاد مجیدی این است که از این 6 تقابل با مربیان استقلالی لیگ برتر، 5 دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و آبی ها می توانند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند. استقلال در هفته های پیشرو باید پذیرای امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، رسول خطیبی، داود سیدعباسی و محمود فکری باشد و فقط در هفته بیستوهفتم و در یک بازی بسیار حساس باید در اهواز به مصاف جواد نکونام و فولاد برود.

ناگفته نماند آبیها به غیر از این دیدارها باید به مصاف تیمهایی مثل سپاهان، مس رفسنجان، پیکان و پرسپولیس هم بروند. همچنین پرسپولیس هم چند بازی دشوار مقابل استقلال، صنعت نفت، سپاهان، تراکتور و پیکان خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.