پیدا‌شدن اجساد ۲صیاد گمشده؛ از صیاد سوم خبری نیست +عکس

حدود یک هفته پس از گم‌شدن ۳صیاد تنگستانی و قایق ماهیگیری آنها در خلیج‌فارس، تیم‌های جست‌وجو موفق شدند اجساد بی‌جان ۲نفر از آنها را از دریا بیرون بکشند.

به گزارش تازه‌نیوز، یکشنبه هفته گذشته ۳ صیاد جوان به‌ نام‌های جواد، جلال و دانیال سوار بر قایق ماهیگیری راهی دریا شدند اما دیگر از آنها خبری نشد. جواد و جلال برادر و دانیال پسرعموی آنها بود که پس از رفتن ‌‌آنها به دریا هوا توفانی شد و خانواده‌هایشان هر چه منتظر ماندند، خبری از صیادان نشد.
به‌دنبال گم‌شدن ۳صیاد، عملیات جست‌وجو برای پیدا‌کردن آنها شروع شد. یکی از آنها پیش از اینکه تلفن‌هایشان از دسترس خارج شود، توانسته بود با بستگانش تماس بگیرد و به آنها خبر بدهد که قایقشان به‌دلیل توفان و سنگینی بار، در حوالی ساحل بردخون گرفتار شده و همین باعث شد که تیم‌های جست‌وجو از صیادان محلی گرفته تا نیروهای بسیج و سپاه با قایق و بالگرد برای نجات آنها عازم دریا شوند اما تا چند روز هیچ اثری از صیادان و قایق آنها پیدا نشد.

به نقل از همشهری، درحالی‌که حدود ۵روز از این حادثه می‌گذشت، تیم‌های جست‌وجو موفق شدند قایق صیادان را که به اعماق دریا فرو رفته بود، پیدا کنند. به‌گفته فرمانده بسیج دریایی خورخان، قایق و ادوات صیادی ۳جوان تنگستانی در ۲مایلی جزیره تهمادو بردخون پیدا و به کمک ۴غواص و یدک‌کش دریایی از کف دریا بالا کشیده شد اما هیچ اثری از صیادان در آن حوالی به‌دست نیامد. در این شرایط عملیات جست‌وجو به کمک ۲۰فروند قایق صیادی با کمک چندین لنج و شناورهای رزمی نیروی دریایی سپاه شهید رئیسعلی دلواری همچنان ادامه یافت تا اینکه روز گذشته مدیرکل بحران استان بوشهر خبر از پیدا‌شدن اجساد بی‌جان ۲نفر از صیادان در دریا داد. جهانگیر دهقانی گفت: با تلاش انجام‌شده ظهر دیروز اجساد ۲نفر از صیادان گمشده در خلیج‌فارس در منطقه بردخون بندر دیر کشف و برای شناسایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و عملیات جست‌وجو و امداد هوایی و دریایی برای یافتن صیاد دیگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.