جراحت کارگران شهرداری در تصادف؛ حال یکی از مصدومان وخیم است

بی‌احتیاطی راننده و تصادف شدید با ۲ کارگر خدمات‌شهری شهرداری مشهد منجر به مصدوم شدن آنها شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سید محسن رهنمایی، مدیرکل سازمان خدمات شهری شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه خونین گفت: با توجه به فرا رسیدن نوروز طبق سال‌های گذشته، مأموران سازمان خدمات شهری برای اجرای برخی از عملیات‌ خدماتی به نقاط مختلف شهر اعزام شدند. در این میان ظهرجمعه تیم‌های خدمات شهری در حاشیه تقاطع غیرهم سطح جهاد در حال جمع آوری کیسه‌های شن و نمک بودند که ناگهان راننده بی احتیاط یک دستگاه خودرو سواری با این گروه برخورد کرد. خودرو سواری که موجب بروز این حادثه رانندگی شده پس از برخورد با خودرو خدمات شهری از مسیر منحرف شده و به دو تن از کارگران خدمات شهری برخورد کرده است.

به نقل از ایران، این مقام مسئول بیان کرد: با اعلام حادثه بلافاصله کارگران زخمی به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. تحقیقات میدانی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد برای علت یابی دقیق این حادثه رانندگی ادامه دارد.

حال یکی از مصدومان وخیم است
محمد علیشاهی، مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد نیز در توضیح دیگر ابعاد این حادثه گفت: به محض اعلام این سانحه رانندگی به سامانه فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو دستگاه خودرو آمبولانس به محل حادثه واقع در بزرگراه جهاد اعزام شدند. دو کارگر شهرداری که به‌شدت مصدوم شده بودند پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) منتقل شدند و تحت مراقبت ویژه قرار گرفتند. در این حادثه راننده خودروی سواری مصدوم و داخل اتاق خسارت دیده خودرواش گرفتار شده بود که پس از رهاسازی به وسیله تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شد.
به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد حال یکی از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.