بمب نقل‌وانتقالات تابستانی اینتر کیست؟

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی و خلاق یوونتوس به شدت مورد توجه اینتر قرار گرفته است.

به گزارش تازه‌نیوز، به نظر می رسد انتقالی جنجالی و پرحاشیه در فصل تابستان در راه است و اینتر از همین حالا تلاش برای جذب پائولو دیبالا، یکی از کاپیتان های بیانکونری را آغاز کرده است. نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز تیتر یک خود را به این ماجرا و آغارمذاکرات اینتر برای جذب شماره 10 یوونتوس اختصاص داده است.

پپ ماروتا اخیرا با خورخه آنتون، مدیر برنامه پائولو دیبالا تماس داشته و با او در مورد شرایط انتقال این بازیکن صحبت کرده است. در واقع اینتر متوجه شده که مذاکرات پائولو دیبالا برای تمدید با بیانکونری به بن بست رسیده و به همین علت به مدیر برنامه او اطلاع داده که در صورتی که طرفین به توافق نرسند، نراتزوری خواهان جذب این بازیکن است. خورخه آنتون بعد از گوش دادن به پیشنهاد اینتر مدعی شد هر گونه توافقی تا انجام و پایان یافتن مذاکرات با یوونتوس غیرممکن است.

به نقل از ورزش سه، پپ ماروتا در این مکالمه پیشنهاد قرارداد 7.5 میلیونی به اضافه پاداش در هر فصل به مدت پنج سال را ارائه کرده است. این پیشنهادی بهتر و بالاتر از یوونتوس است که قراردادی سه ساله به ارزش هفت میلیون به اضافه پاداش برای حفظ پائولو دیبالا به او ارائه داده است.همه چیز به نشست روز پنج شنبه بین مدیر برنامه این بازیکن و باشگاه یوونتوس بستگی دارد و در صورت عدم توافق، احتمال رقم خوردن این انتقال جنجالی افزایش خواهد یافت. چندی قبل دور اول مذاکرات بین پائولو دیبالا و یوونتوس برای تمدید با شکست مواجه شد و به نظر بیانکونری فرصت زیادی برای جلب نظر هافبک آرژانتینی خود ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.