فروش پرسپولیس و استقلال رکورد شکست یا به بن‌بست خورد؟! +عکس

در اولین روز فروش سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس روایت‌های ضدونقیضی از سازمان خصوصی سازی نقل می‌شود.

به گزارش تازه نیوز، خبرگزاری فارس با تیتر «سرخابی‌ها رکورد پذیره‌نویسی امسال فرابورس در روز اول را شکستند» به خبر فروش سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس پرداخت و در شرح آن با آب و تاب ویژه‌ای نوشت: با مشارکت ۲۰۰ هزار نفر برای پرسپولیس و ۱۸۰ هزار نفر برای استقلال رکورد بیشترین میزان شرکت کننده در روز اول پذیره‌نویسی فرابورس در سال ۱۴۰۰ شکسته شد.

خبرنگار اقتصادی فارس همچنین در توضیح این رکوردشکنی نوشت: تا پیش از این در سال جاری، بیشترین تعداد مشارکت مردم در پذیره‌نویسی سهام به شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با تعداد ۱۵۱ هزار نفر تعلق داشت که سرخابی ها امروز این رکورد را در دو ساعت شکستند.

این درحالی است که بهنام صمدی فعال رسانه ای در حوزه اقتصاد و فناوری اطلاعات در توئیتر روایت متضادی را نقل می‌کند و از شکست پروژه خصوصی سازی سرخابی ها خبر می‌دهد: «هیس صداشو درنیارین ولی علی‌رغم این‌همه مانور تبلیغاتی سازمان خصوصی‌سازی، استقلال و پرسپولیس روی تابلو موند و خریدار نداشت! پس چی شد طوفان آسیا و فیلان که شونصد میلیون هوادار دارن؟
طبق شنیده‌ها میزان مشارکت در پذیره‌نویسی سرخابی‌ها تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد بود! این آمار پیام بسیار مهمی برای دولت خواهد داشت. اعتماد دُرّ گران‌بهایی است که در ۱۸ ماه گذشته از بین رفت.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.