سهمیه بنزین نوروز واریز می‌شود؟

از زمان ورود ویروس کرونا به کشور و محدودیت‌های سفر در فروردین، سهمیه بنزینی ویژه نوروز برای مالکان خودرو واریز نشده است.

به گزارش تازه‌نیوز، معاون وزیر نفت درباره واریز سهمیه بنزین نوروزی به تجارت‌نیوز گفت: هنوز تکلیف واریز سهمیه بنزین نوروزی مشخص نیست.

جلیل سالاری گفت: در دولت هیچ جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری درباره واریز سهمیه بنزین نوروزی تشکیل نشده و دستوری هم به ما داده نشده است.

این در حالی است که در سال‌های قبل، در نخستین روزهای اسفند، تکلیف واریز سهمیه بنزین نوروزی مشخص بود. در سال‌های قبل از ۹۸ که دولت سهمیه بنزین نوروزی واریز می‌کرد در هفته اول نوروز تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مشخص بود و نهایتا تصمیم‌گیری درباره میزان سهمیه بنزین به روزهای میانی اسفندماه موکول می‌شد.

اما امسال به نیمه اسفندماه رسیده‌ایم و هم وزارت نفت دستور واریز سهمیه بنزین نوروزی را دریافت نکرده است.

پیش از این رئیس کمیسیون انرژی مجلس تجارت‌نیوز گفته بود احتمالا دولت برای تصمیم‌گیری درباره واریز سهمیه بنزین نوروز، منتظر ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کروناست که مشخص شود آیا امسال مجوز سفر نوروزی صادر می‌شود یا نه.

حالا یک هفته از دستور ستاد ملی مقابله با کرونا گذشته و خبری از واریز سهمیه بنزین نوروز نیست. بر این اساس می‌توان گفت واریز سهمیه بنزین نوروزی منتفی است.
مگر اینکه دولت در یک برنامه ناگهان و تصمیم خلق‌الساعه تصمیم بگیرد مردم را در شب عید غافلگیر کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.