گزارش و نتیجه بازی استقلال و گل گهر

استقلال ۲ – ۱ گل‌گهر/ ششمین برد مجیدی مقابل قلعه‌نویی

تیم استقلال با عبور از سد گل‌گهر سیرجان توانست در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر هم ۳ امتیاز کسب کند.

به گزارش تازه‌نیوز، استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. کوین یامگا در دقایق ۴+۴۵ و ۸۹ (پنالتی) برای استقلال گل‌زنی کرد و مرتضی تبریزی (۵۴) تک‌گل گل‌گهر را به ثمر رساند. سعید صادقی نیز در دقیقه ۴۳ یک پنالتی را برای گل‌گهر از دست داد.

این دیدار جنجالی دنبال شد و اعتراض‌های زیادی از سوی کادرفنی و بازیکنان دو تیم صورت گرفت.

در همین ارتباط: ویدئو| جنجال عجیب فرهاد مجیدی در بازی استقلال و گل‌گهر

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی؛ محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، رودی ژستد
سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب گل گهر:
محسن فروزان‌، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری، مهدی تیکدری، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی،محمدرضا خانزاده، امین پورعلی، مرتضی تبریزی، کیروش استنلی
سرمربی: امیر قلعه نویی

گزارش بازی:

دقیقه ۷: گل گهری ها با طراحی یک ضدحمله خطرناک به روی دروازه استقلال خطرساز شدند. پاس خوب سعید صادقی در موقعیتی ایده آل به مرتضی تبریزی رسید که ضربه فنی این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: حرکت انفرادی و فوق العاده عزیزبک آمانوف که از زمین خودی آغاز شد، تا پشت محوطه جریمه گل گهر ادامه یافت که شوت محکم این بازیکن را محسن فروزان به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۹: استقلال باز هم صاحب یک فرصت خوب شد. پاسکاری بازیکنان این تیم درون محوطه جریمه به پاس حسین زاده برای رودی ژستد ختم شد که ضربه این بازیکن به علیزاده برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه ۳۰: ضربه کاشته سعید صادقی از میانه میدان، با ضربه سر بازیکن گل گهر همراه شد که توپ او از شدت کافی برخوردار نبود و حسینی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۲: ارسال زمینی زکی پور به روی دروازه با دفع بد صالح حردانی همراه شد و توپ در پشت محوطه جریمه به امین پورعلی رسید که شوت این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: باز هم این گل گهر بود که موقعیت بسیار خوبی را از دست داد. پاس آشوری در سمت چپ محوطه جریمه استقلال به سعید صادقی رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به پای صالح حردانی به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: ارسال کرنر بازیکنان گل گهر به روی دروازه با برخورد توپ به دست محمد دانشگر همراه شد که بیژن حیدری یک خطای پنالتی به سود گل گهر اعلام کرد. سعید صادقی پشت این توپ ایستاد که ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

دقیقه ۴۵+۴: پاس بسیار خوب عزیزبک آمانوف به کوین یامگا رسید و این بازیکن پس از برخورد با محسن فروزان روی زمین افتاد که بیژن حیدری یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد. کوین یامگا پشت این توپ ایستاد اما محسن فروزان توانست این ضربه را مهار کند که در برگشت خود یامگا توپ را وارد دروازه کرد و استقلال را پیش انداخت.

دقیقه ۴۷: بازی بسیار سریع و تند و تیز دنبال شد. پس از اینکه هر دو تیم موقعیت نصف و نیمه ای را در یک رفت و برگشت به روی دروازه یکدیگر خلق کردند، دوباره توپ به بازیکنان گل گهر رسید که شوت فنی صادقی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: روی اشتباه بزرگ فروزان، عزیزبک آمانوف با دروازه خالی مواجه شد که شوت این بازیکن را خود فروزان مهار کرد تا این سنگربان مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

دقیقه ۵۳: یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که ضربه آرمین سهرابیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: حرکت خوب سعید صادقی از سمت چپ با پاس زمینی او در پشت محوطه جریمه به مرتضی تبریزی رسید. شوت پای چپ و دیدنی این بازیکن به طاق دروازه استقلال چسبید تا تبریزی حساب کار را یک – یک مساوی کند.

دقیقه ۵۷: ارسال بلند مهدی مهدی پور با ضربه سر سبحان خاقانی همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: یک ارسال به روی دروازه گل گهر با ضربه سر خاقانی همراه شد که توپ پس از برخورد به بازیکن گل گهر به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۶: شوت بازیکن گل گهر بین راه به برزای رسید و با وجود اینکه این بازیکن در موقعیت خوبی قرار داشت، اما ضربه اش با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: حرکت بسیار خوب سلمانی از سمت چپ و ارسال او درون محوطه جریمه به رودی ژستد رسید ولی شوت این بازیکن با بیشترین اختلاف ممکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: حرکت خوب مرتضی تبریزی و پاس طلایی این بازیکن به شایان مصلح رسید که شوت خطرناک این بازیکن را حسینی در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۷۵: روی حرکت انفرادی مطهری، این بازیکن خط دفاعی گل گهر را به هم ریخت که سعید مهری پس از رسیدن به توپ، یامگا را در موقعیت خوبی قرار داد اما شوت این بازیکن به آسمان زده شد.

دقیقه ۷۸: حرکت بسیار خوب مهدی پور از سمت راست در دهانه دروازه به پای چپ رمضانی خورد و به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: پشت محوطه جریمه گل‌گهر موقعیتی برای استقلال فراهم شد که ضربه‌ای که به سمت دروازه می‌رفت به دست علیرضا علیزاده برخورد کرد و داور پس از مشورت با کمک خود، اعلام پنالتی کرد.

دقیقه ۸۷: اعتراض نیمکت دو تیم در صحنه‌ای که داور مسابقه در حال مشورت با کمک خود برای اعلام پنالتی بود، باعث شد فرهاد مجیدی با دریافت کارت زرد دوم و فرزاد مجیدی با کارت قرمز مستقیم از روی نیمکت اخراج شوند.

دقیقه ۸۹: یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و این بار توانست این ضربه را تبدیل به گل کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.