پایان فرار عاملان شهادت سرگرد نیروی انتظامی

۴۸ساعت زمان کافی بود تا عاملان اصلی شهادت سرگرد پوریا نظری، مأمور پلیس کرمانشاه به‌دست سارقان مسلح دستگیر شوند.

به‌گزارش تازه‌نیوز، این حادثه بامداد جمعه در چهارراه آتش‌نشانی شهر کرمانشاه رخ داد. آن روز مأموران یگان امداد در حال گشتزنی بودند که به ۳مرد مشکوک شدند. آنها سوار بر خودرو بودند و رفتارهای مرموزانه‌ای داشتند. همین کافی بود تا مأموران به آنها دستور ایست بدهند. اما افراد مرموز که مسلح بودند به جای توقف اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرده که با اقدام متقابل مأموران مواجه شدند. افراد مسلح برای فرار از دستگیری، تیراندازی می‌کردند که یکی از گلوله‌ها به سرگرد پوریا نظری اصابت کرد. وی برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافت اما به‌رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد و به شهادت رسید.

به نقل از همشهری، از سوی دیگر افراد مسلح پس از درگیری و شلیک به پلیس فرار کردند که با انجام تحقیقات اولیه معلوم شد آنها از سارقان مسلح هستند و اقدامات اطلاعاتی برای بازداشت افراد فراری شروع شد و در کمتر از ۴۸ساعت به شناسایی ۲نفر از مجرمان فراری منجر شد.  سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان جزئیات این خبر، گفت: با پیگیری و اقدامات ویژه کارآگاهان پلیس‌های آگاهی و امنیت عمومی استان کرمانشاه و انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه عاملان شهادت سرگرد نظری در استان‌های کرمانشاه و البرز شناسایی شد و مأموران پس از اطمینان از حضور این اشرار در مخفیگاه‌های خود، در عملیات‌های جداگانه یکی از آنها را بامداد روز شنبه و دیگری را هم بامداد یکشنبه در کمتر از ۴۸ساعت در شهر فردیس کرج پس از وقوع این جنایت دستگیر کردند.

سردار جاویدان با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر‌شده به قتل شهید پوریا نظری، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی که در حادثه شهادت این مأمور پلیس نقش داشته‌اند، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.