کلاهبرداری از طریق فروش لیزینگی خودرو

فردی با راه‌اندازی یک نمایشگاه اتومبیل با شگرد فروش خودرو به‌صورت لیزینگی از ۱۲ نفر ۱۵۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، سردارسید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی وصول ۱۲ فقره شکایت به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش خودرو به‌صورت لیزینگی و تحصیل مال از طریق نامشروع با شگرد سرمایه‌گذاری در امر خرید‌و‌فروش خودرو، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات به‌عمل‌آمده از شاکیان مشخص شد متهم با راه‌اندازی دفتر و نمایشگاه اتومبیل و تشکیلات اداری، با مانور متقلبانه اعتماد افراد را جلب و با وعده پرداخت سود کلان وجوه مال‌باختگان را در‌مجموع به مبلغ ۱۵۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال دریافت کرده است.

به نقل از شرق، فرمانده انتظامی استان قم گفت: با توجه به اینکه فرار و متواری‌شدن متهم پرونده متصور بود، کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی او را دستگیر کردند و متهم در جریان تحقیقات و بعد از مواجهه حضوری با شکات به جرمش اعتراف کرد.
سردار میرفیضی خاطر‌نشان کرد: سرانجام متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و در‌نهایت با قرار قانونی روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.