فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا به مادران دارای دو فرزند و بیشتر

گروه خودروسازی سایپا دومین فروش محصولات خود را برای مادرانی که از ۱۹ آبان ماه صاحب فرزند دوم شدند، از امروزساعت ۱۰ صبح و به مدت دو روز به صورت شبانه روز آغاز کرد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از فرارو، خودروسازی سایپا اعلام کرد: با توجه تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جمعیت و فرزندآوری و همچنین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی، گروه خودروسازی سایپا دومین فروش محصولات خود را برای مادرانی که از ۱۹ آبان ماه صاحب فرزند دوم شدند، از امروزساعت ۱۰ صبح و به مدت دو روز به صورت شبانه روز آغاز کرد.

در طرح فروش فوق العاده قانون حمایت از خانواده و جوانی محصولات شاهین جی، ساینا اس، کوییک با گیربکس معمولی و تیبا EX۲ رینگ فولادی عرضه شده است و متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند فرآیند ثبت نام در طرح مذکور را انجام دهند.

بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده، ٩٠ روز است.

در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد پس از برگزاری قرعه کشی، در صورت منتخب شدن امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم می‌شود و در غیر این صورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذی ربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.

لازم به ذکر است که متقاضیان تا زمان برگزاری قرعه کشی و اعلام منتخبین، هیچگونه وجهی واریز نخواهند کرد.

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی، یک خودرو ایرانی به انتخاب و به نام مادر و همچنین به قیمت کارخانه در هر نوبت ثبت‌نام برای یک مرتبه، تحویل داده خواهد شد.

۱ نظر
  1. محمدی

    شما رابه خدا دست از عوامفریبی بردارید
    ۱۲ماه تمام است پول کامل بدون سود مشارکت وتخفیف از بنده گرفته اید تا یک دستگاه کوییک آر به ما بدهیداکنون نیز باقیمت افزایش یافته ۱۷۷ میلیون انرا قراراست به ما تحمیل کنید
    اکنون یکی نیست بگوید لطف از ناحیه شما بسیار تامل برانگیز است.
    دیدار به قیامت کارخانه های تحت حمایت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.